کد خبر: 498775
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۲:۴۹:۲۷
| |

درخواست ضد ایرانی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل از آمریکا

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل در سفر ضدایرانی خود به واشنگتن از مقام‌های این کشور خواست تا به جای بازگشت به برجام از روش‌های جایگزین برای مقابله با ایران استفاده کنند.

درخواست ضد ایرانی رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل از آمریکا
کد خبر: 498775
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۲:۴۹:۲۷

اعتمادآنلاین| بنا به گفته مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) در جریان دیدار با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا و دیگر مقام‌های ارشد دفاعی این کشور بار دیگر در ادامه تلاش‌های مقام‌های رژیم صهیونیستی به شدت از بازگشت دولت «جو بایدن» به برجام انتقاد کرد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»، کوخاوی در جریان دیدار خود با تأکید بر «نقص‌های توافق هسته‌ای فعلی»، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا شرکای آمریکایی خود را ترغیب کند تا از روش‌های جایگزین برای مقابله با هسته‌ای شدن ایران استفاده کنند.

طبق این گزارش، «برت مک گورک» هماهنگ‌کننده امور مربوط به غرب آسیا و شمال آفریقا در شورای امنیت ملی آمریکا و «کارا آبرکرامبی» دستیار ویژه رئیس‌جمهور آمریکا نیز در نشست سالیوان با کوخاوی در واشنگتن شرکت داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در خصوص نشست کوخاوی با مقام‌های آمریکایی اعلام کرد: «رئیس ستادکل ارتش در تمام مدت نشست‌های خود، راههای احتمالی برای جلوگیری از دستیابی ایران به توانمندی‌های هسته‌ای نظامی را ارائه داده است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها