سبو شهبازیان،پیشکسوت استقلال:

اشتباهات داوری صدر جدول را از استقلال گرفت

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال نه تنها در چند بازی اخیر بلکه در طول فصل بارها امتیازات زیادی را از دست داده است. به طور حتم اگر این اشتباهات وجود نداشت استقلال با چند امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های دیگر در صدر جدول قرار می‌گرفت.

اشتباهات داوری صدر جدول را از استقلال گرفت
کد خبر: 498783
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۳:۱۰:۳۲

اعتمادآنلاین| «سبو شهبازیان» یکی از بهترین بدشانس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، فوتبالیستی که در اوج جوانی چهره شد و پیراهن استقلال را پوشید اما مصدومیت بد موقع باعث شد تا او خیلی زود فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش ایرنا،بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان حرف زد،متن این گفتگو در زیر از حضورتان خواهد گذشت.

*استقلال در آخرین بازی خود در لیگ برتر به برتری مقابل پدیده رسید، نظرت در ان باره چیست؟

استقلال خیلی خوب مقابل حریف خود کار کرد، آنها می‌توانستند چند گل دیگر در این بازی به ثمر برسانند. پدیده تیم خوبی است، نباید این برد را دست کم گرفت. هر تیمی مقابل استقلال قرار می گیرد انگیزه های زیادی دارد و پدیده نیز با انگیزه های زیادی مقابل استقلال ظاهر شد.

*استقلال در این مسابقه می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد.

هم استقلال بدشانس بود و هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که تعداد گل‌های آبی‌پوشان افزایش پیدا نکند.

*برخی معتقدند استقلال در این فصل از اشتباهات داوری آسیب دیده نظر شما در این رابطه چیست؟

اینکه چرا اشتباها داوری فقط به ضرر این تیم است و آبی‌پوشان باید متضرر شوند برای من تعجب آور است. استقلال نه تنها در چند بازی اخیر بلکه در طول فصل بارها امتیازات زیادی را از دست داده است. به طور حتم اگر این اشتباهات وجود نداشت استقلال با چند امتیاز اختلاف نسبت به تیم‌های دیگر در صدر جدول قرار می‌گرفت. این از بدشانسی آبی‌پوشان بود و من وقتی این اتفاقات را تماشا می‌کنم اعصابم خرد می‌شود.

*انتقادات تندی از رفتار عیسی آلکثیر بعد دربی داشتید؟

حرف من این بود مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به راحتی از کنار این حرکت و رفتار حاشیه‌ای مهاجم پرسپولیس که آن شادی را انجام داد گذشتند. آن رفتار توهین بود و خشم هواداران استقلال را برانگیخت. اگر این رفتار را یک بازیکن استقلال انجام می‌داد چند ماه محروم می‌شود؟ خودم به این سوال پاسخ می‌دهم. اگر یک بازیکن آبی‌پوش این کار را انجام می‌أاد محرومیت زیادی برایش در نظر گرفته می‌شد و مدت طولانی حق همراهی استقلال را نداشت.

*به فرهاد مجیدی در این مدت که هدایت استقلال را بر عهده گرفته چه نمره‌ای می‌دهید؟

برای نمره دادن به یک مربی باید همه جوانب را در نظر گرفت، او پس از فکری هدایت استقلال را بر عهده گرفت و باید یک چیز مهم را درباره این مربی که سال‌های زیادی کاپیتان آبی‌پوشان بود توجه کرد. فرهاد مجیدی استقلال را خودش نبست و در این مدت استقلال را از گروه مرگ در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد رساند و سعی کرد بازیکنان را از نظر روحی روانی تقویت کند. من در مجموع به این مربی نمره قبولی می‌دهم.

*استقلال در این فصل جام می‌گیرد؟

استقلال در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی ندارد اما باید تلاشش را کند تا در پایان فصل با نتایجی که می‌گیرد به مقامی شایسته در لیگ برتر برسد اما آبی‌ها برای قهرمانی در جام حذفی شانس زیادی دارند.

*این اتفاق می‌افتد؟

استقلال در جام حذفی مسیر کوتاه‌تری برای قهرمانی دارد، آنها پس از پشت سر گذاشتن رقیب خود در مرحله یک هشتم نهایی یعنی ذوب‌آهن اصفهان توانایی غلبه بر هر تیمی را دارد. بازیکنان استقلال از بهترین‌های ایران هستند و در لیگ قهرمانان آسیا ثابت کردند می‌توانند دست به هر کاری بزنند. من دوست دارم این اتفاق شکل گرفته و پسران آبی پس از مدت‌ها جام را برای هواداران خود به ارمغان آورده و پیام‌آور شادی برایشان باشند.

*درباره تیم ملی حرف بزن، ایران به جام جهانی صعود می‌کند؟

تیم ملی باید به جام جهانی صعود کند، می‌دانید اگر این اتفاق رخ ندهد چه می‌شود؟

*چه می‌شود؟

فوتبال یک نسل نابود می‌شود، جام جهانی بزرگ‌ترین جشنواره فوتبالی جهان است و نسل خوبی داریم که باید در این جام شرکت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها