معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش:

در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از تجهیزات به روز پدافندی خواهیم بود

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: بکارگیری تجهیزات بومی در کارآمدی نیروی پدافند بسیار تحسین برانگیز است و در آینده ای نه چندان دور شاهد رونمایی از تجهیزات به روزی خواهیم بود.

در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از تجهیزات به روز پدافندی خواهیم بود
کد خبر: 498826
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ ۱۴:۳۳:۲۲

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ سپهری راد با بیان اینکه تحمیل انواع تحریم های تسلیحاتی و نظامی در راهبرد نیروی پدافند مبنی بر خود اتکایی بر توان داخلی بسیار تاثیر گذار بوده است، خاطر نشان کرد: بکارگیری تجهیزات بومی در کارآمدی نیروی پدافند بسیار تحسین برانگیز است و در آینده ای نه چندان دور شاهد رونمایی از تجهیزات به روزی خواهیم بود که مایه غرور و مباهات همگان در صیانت از حریم هوایی ایران اسلامی خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ارتش، معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز با تکامل فرماندهی و کنترل پدافند هوایی شاهد تحول بیشتری در این حوزه هستیم، افزود: رصد و پایش شبانه روزی حریم هوایی ایران موجب ایجاد اطمینان و بازدارندگی در داخل کشور شده است و به تبع در دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به حوزه‌های علوم جدید که در پدافند هوایی بسیار اثرگذار است، افزود: باید در حوزه جنگ الکترونیک، حوزه سایبر و سایبری الکترونیک، حوزه لیزر و کوانتوم و سایر حوزه‌هایی که کم‌کم در حوزه دفاع هوایی ورود می‌کند، با همکاری پژوهشگران نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، خلأ و نقاط ضعف را برطرف و در لبه‌های فناوری از این علوم جدید استفاده کنیم.

سرتپ سپهری راد با بیان اینکه امنیت ملی برای ما خط قرمز است، اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی خواهیم بود که لازمه‌اش فقط نگاه به داخل، نگاه به توانمندی ها و دانش فنی خودمان و بهره گیری از جوانان انقلابی، مومن و باانگیزه است که اینها اداره کننده کشورمان خواهند بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها