حسن نوروزی، نایب‌رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

حضور مردم در انتخابات، توجه به کاندیداهای امتحان پس‌داده انقلاب بود

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات 28 خرداد بسیار گسترده و پرشور بود که این حاکی از عمق توجه مردم به کاندیداهای امتحان پس داده انقلاب بود.

حضور مردم در انتخابات، توجه به کاندیداهای امتحان پس‌داده انقلاب بود
کد خبر: 498864
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۶:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات 28 خرداد گسترده و پرشور بود، تاکید کرد: این حضور گسترده از عمق توجه مردم به کاندیداهای امتحان پس داده انقلاب بود.

به گزارش ایسنا، حسن نوروزی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد عنوان کرد: با وجود تمام کاستی هایی که از سوی وزارت کشور در برگزاری انتخابات شاهد بودیم از گاهی کند بودن و عدم دقت دستگاه ها تا نبود تغذیه مناسب برای برخی از نیروهای نظارتی ولی حضور مردم آنقدر باشکوه بود که موجب می شود ما تمام این کاستی ها را با چشم اغماض نگاه کنیم.

وی افزود: حضور مردم بسیار گسترده و پرشور بود که این حاکی از عمق توجه مردم به کاندیداهای امتحان پس داده انقلاب بود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: این برای ما یک افتخار ملی بود که با وجود تحریم های استکبار و مشکلات شاهد حضور باشکوه مردم باشیم، قطعا وظیفه آقای رییسی بسیار مضاعف خواهد بود که انشاءالله با انتخاب وزرا و مدیرانی پاکدست، فعال و نقدپذیر در جهت رشد و ترقی در حوزه های مختلف همچون اقتصاد و ریشه کن کردن فساد و کاهش رکود و تورم قدم بردارند.

نوروزی بیان کرد: قطعا آقای رییسی باتجربه خوبی که دارد می تواند کشتی به گل نشسته دولت را رهبری کند و باری دیگر آن را به آب های آرام اقیانوس جمهوری اسلامی بازگرداند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها