کد خبر: 498903
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۸:۲۲:۳۰
| |

سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت‌های جهانی رسید

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک با توجه به از دست دادن سهمیه المپیک توکیو در مسیر جدیدی قرار گرفته و حالا باید تصمیم بزرگی برای آینده ورزشی خود اتخاذ کند.

سهراب به دوراهی خداحافظی یا رقابت‌های جهانی رسید
کد خبر: 498903
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۸:۲۲:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ سهراب مرادی یکی از افتخارآفرینان وزنه برداری ایران در میادین جهانی و المپیک، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت؛ روزهایی که به جای تمرین و آماده سازی برای کسب سهمیه المپیک، با بدشانسی گرفتار مصدومیت و عمل جراحی شد و در نهایت نتوانست به بازی‌های المپیک توکیو راه یابد.

به گزارش مهر، سهراب در این مدت با تمام وجود تلاش و تمرین کرد، اما مصدومیت و دوران نقاهت بعد از عمل جراحی باعث شد از آمادگی ایده آل دور شود و در نهایت در روند کسب سهمیه المپیک ناکام بماند.

بدین ترتیب همانطور که کیانوش رستمی شانس حضور در این المپیک را از دست داد، سهراب هم نتوانست ملی پوش دسته 96 کیلوگرم ایران در توکیو باشد تا در نهایت علی داودی و علی هاشمی به عنوان ملی پوشان وزنه برداری ایران در المپیک وزنه بزنند.

اما وضعیت سهراب مرادی با وجود از دست دادن المپیک وارد مرحله دیگری شده و حالا این قهرمان بااخلاق، بر دوراهی سرنوشت سازی در دوران حرفه‌ای خود قرار گرفته است.

هر چند بسیاری از اهالی وزنه برداری معتقدند سهراب به پایان دوران قهرمانی خود رسیده و باید بطور رسمی خداحافطی کند، اما برخی دیگر معتقدند او باید داستان سهمیه المپیک را فراموش کرده و به رقابتهای جهانی 2021 گرجستان بیاندیشد.

سهراب باید بزودی تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند و یا قصد وزنه زدن در رقابتهای جهانی را دارد.

البته سهراب با چراغ سبز فدراسیون وزنه برداری نیز مواجه است، چراکه محسن بیرانوند دبیر فدراسیون چندی پیش رسماً اعلام کرد: «او باید خودش در این باره تصمیم بگیرد، اما امیدواریم سهراب همچنان به کارش ادامه دهد چراکه توان این کار را دارد.»

به گفته بیرانوند اینکه مرادی می‌خواست کمتر از دو ماه به اوج آمادگی برای المپیک برسد کار سختی بود، اما حالا او تا مهرماه برای حضور در رقابتهای جهانی گرجستان فرصت دارد تا تمرین کند و به آمادگی مطلوب دست یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها