الاقتصادیه: مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود/ احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان

روزنامه سعودی عنوان داشت که به دلیل رد شدن برگزاری مسابقات به صورت رفت و برگشت، ای اف سی قصد دارد دیدارهای پایانی را به 2 شکل رفت و برگشت در یک کشور برگزار کند.

الاقتصادیه: مقدماتی جام جهانی متمرکز خواهد بود/ احتمال رقابت کشورمان در امارات یا عربستان
کد خبر: 499055
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۱۵:۵۴:۲۶

اعتمادآنلاین| پیش از این گفته شده بود به دلیل شکایت‌های اسپانسرهای مالی و برای جبران خسارت ناشی از برگزاری متمرکز مرحله پایانی جام جهانی 2022 قطر، کنفدراسیون آسیا می‌خواهد این مسابقات را به صورت رفت و برگشت برگزار کند ولی این ایده با مخالفت 3 کشور روبه‌رو شد.

به گزارش فارس، طبق اعلام روزنامه الاقتصادیه عربستان، ژاپن، استرالیا و چین مدعی شدند در خاک کشورهای دیگر نمی‌خواهند به دلیل شرایط کرونایی بازی کنند و می‌خواهند دیدارها در یک کشور و به صورت متمرکز برگزار شود.

پس از این اتفاق، کنفدراسیون آسیا اظهار داشت که بنا به این تصمیم انتظار می‌رود به دلیل حضور امارات و عربستان در یک سید و عدم رویارویی این 2 تیم با هم، مسابقات را در کشورهای مذکور برگزار کند.

به همین دلیل احتمال دارد که تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی جام جهانی 2022 با هم‌گروهی با عربستان، در خاک این کشور بازی کند.

طبق گزارش الاقتصادیه، ایده اصلی برای برگزاری مسابقات، به صورت متمرکز است. به این صورت که ابتدا دور رفت در یک بازه زمانی برگزار و پس از مدتی دور برگشت به صورت متمرکز اجرایی شود.

قرعه کشی مرحله پایانی جام جهانی در تاریخ 10 شهریور برگزار خواهد شد. تیم ملی کشورمان در سید اول با ژاپن قرار دارد و با این تیم دیگر هم گروه نخواهد شد.

سید 2: کره جنوبی - استرالیا

سید 3: عربستان سعودی - امارات

سید 4: عراق - چین

سید 5: عمان - سوریه

سید 6: لبنان و ویتنام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها