با درخواست آلکنو؛ یک لیبروی جدید به تیم ملی والیبال اضافه می‌شود

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان درخواست کرد تا یک لیبروی جدید به اردوی آماده سازی تیم ملی اضافه شود.

با درخواست آلکنو؛ یک لیبروی جدید به تیم ملی والیبال اضافه می‌شود
کد خبر: 499169
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۰۹:۱۹:۱۷

اعتمادآنلاین| ولادیمیر آلکنو برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های 2021 از آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور در پست لیبرو استفاده کرد و عملکرد آنها را به صورت دقیق بررسی کرد.


به گزارش فارس، سرمربی روسی تیم ملی کشورمان برای شروع دور جدید تمرینات تیم ملی درخواست کرده تا مهدی مرندی هم در جمع سایر ملی‌پوشان حضور پیدا کند. مرندی در حال حاضر همراه با تیم ملی جوانان درحال تمرین است تا با شروع دور جدید تمرینات تیم بزرگسالان به جمع شاگردان آلکنو اضافه شود.

مرندی پیش از این هم در ترکیب تیم ملی حضور داشت، اما این بار با تصمیم آلکنو کنار گذاشته شده بود. گویا آلکنو یک بار دیگر از تصمیم خود پشیمان شده و قصد دارد از مرندی در مسابقات المپیک استفاده کند.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی با تایید این خبر گفت: آلکنو پیش از این هم به مرندی گفته بود تا تمریناتش را دنبال کند، چراکه شانس حضور در المپیک را دارد.

وی ادامه داد: مرندی مدتی است که تمرینات خود را با تیم ملی جوانان آغاز کرده است و از روز شنبه به جمع سایر بازیکنان تیم بزرگسالان اضافه می‌شود. قرار است تیم ملی به دلیل ضعفی که در دریافت دارد با دو لیبرو راهی مسابقات المپیک شود. آلکنو شرایط صالحی و حضرت‌پور را بررسی کرد و حالا تصمیم دارد شرایط مرندی را هم از نزدیک ببیند.

تیم ملی والیبال کشورمان با ثبت 5 پیروزی و 10 شکست و قرار گرفتن در رده دوازدهم به کار خود در لیگ ملت‌های 2021 خاتمه داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها