کد خبر: 499230
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۰:۴۸:۲۶
| |

مدال طلایی که آب رفت؛ کار سخت کاروان ایران در توکیو

ورزش ایران کار خستی برای کسب مدال در المپیک توکیو خواهد داشت.

مدال طلایی که آب رفت؛ کار سخت کاروان ایران در توکیو
کد خبر: 499230
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۱۰:۴۸:۲۶

اعتمادآنلاین| ورزش ایران با وجود اینکه نسبت به دوره‌های قبل المپیک تعداد سهمیه‌های بیشتری برای حضور در المپیک توکیو کسب کرده، اما شانس کمی برای کسب مدال طلا دارد و شاید تنها یکی دو مدال طلا برای ورزشکاران کشورمان در المپیک توکیو تصور کرد که‌ آن هم قطعی نیست.

به گزارش میزان، بیشترین امید‌ها برای کسب مدال طلا در المپیک به حسن یزدانی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشور است؛ اما او در این مسیر حریف قدرتمندی از آمریکا دارد و باید دید این کشتی‌گیر می‌تواند از پس حریف آمریکایی خود بربیاید یا خیر. نکته جالب اینکه علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، حسن یزدانی را شانس اول کسب مدال طلا در المپیک توکیو نمی‌داند.

اما در کاراته هم شانس زیادی براری کسب مدال طلا در توکیو وجود داشت که این مسئله به خاطر مثبت شدن دوپینگ یکی از کاراته‌کا‌ها با اما و اگر روبرو شد. اینکه بر چه اساس این دوپینگ انجام شد و چرا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نظارتی روی ورزشکاران المپیکی نداشتند جای سوال دارد.

قطعا با این اتفاق باید قید یکی از شانس‌های مدال طلای المپیک را زد. سایر ورزشکاران به خصوص در رشته‌های کشتی و شمشیربازی و کاراته هم شانس مدال المپیک را دارند؛ اما برای رسیدن به مدال طلا یکی از سخت‌ترین دوره‌های المپیک در انتظار ورزش ایران خواده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها