حمایت وزیر بهداشت از توییت «پفیوز» جهانپور

وزیر بهداشت از فحاشی جهانپور به منتقدان دفاع کرد: جهانپور عزیز خسته بوده.

حمایت وزیر بهداشت از توییت «پفیوز» جهانپور
کد خبر: 499245
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۰:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر بهداشت نسبت به توییت کیانوش جهانپور، واکنش نشان داد و گفت: روزی خواهم گفت چه هجمه‌هایی را تحمل کردیم.

به گزارش «انتخاب»؛ سعید نمکی در آیین رونمایی از واکسن اسپوتنیک تولید مشترک ایران و روسیه در واکنش به توییت کیانوش جهانپور، اظهار کرد: روزی حرف‌هایی را خواهم زد که بدانید چه هجمه‌هایی را به چه دلایلی تحمل کردیم و یکی از عمده‌ترین دلایلش بستن دکان برخی‌ها بود.

وی ادامه داد: من وقتی وارد وزارت بهداشت شدم بر تولید داخل تاکید کردم و گفتیم اگر محصولی تولید داخل دارد کسی اجازه واردات ان را ندارد‌. ما از بخش خصوصی پاکیزه‌‌ای که داریم و پس از مدت‌ها هنوز ارزشان تامین نشده است متشکریم ولی عده‌ای فکر کردند از این نمد کلاهی می‌توانند بسازند و هرچه می خواستند گفتند ولی ما با کمال خونسردی از کنار این اراجیف رد شدیم.

وزیر بهداشت گفت: حتی دکتر جهانپور عزیز به دلیل خسته شدن از برخی‌ از این افراد توییتی زد که من گفتم چرا خود را به دردسر می‌اندازی، برخی‌ها به دنبال این هستند که ما را اذیت کنند و ما وقتی شعر و ادبیات و طنز و هنر را می‌توانیم وارد گفتمان‌مان کنیم، دلیلی ندارد که این واژگان را استفاده کنیم‌. باید در کمال خونسردی توفیق عظیمی که به دست آورده‌ایم را پایمال نکنیم.

لازم به ذکر است که کیانوش جهانپور اخیرا در توئیتی برخی منتقدان اوضاع وکسیناسیون و روند تزریق واکسن را «پفیوز» خوانده بود.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها