کد خبر: 499269
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۰:۳۸:۴۸
| |

آیا اسکوچیچ از تیم ملی می‌رود؟

اسکوچیچ در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی هم کسب کرد، برخی نقد داشتم که چرا اسکوچیچ انتخاب شده است و حتی کارشناسان معتقد بودند فوتبال ایران با وی به مرحله بعد راه نخواهد یافت.

آیا اسکوچیچ از تیم ملی می‌رود؟
کد خبر: 499269
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ۲۰:۳۸:۴۸

اعتمادآنلاین| «مهدی علی‌نژاد» معاون وزیر ورزش روز شنبه در مجمع سالانه فدراسیون تیراندازی با کمان اظهار داشت: از رشته تیراندازی با کمان انتظار مدال آوری در بازیهای آسیایی هانگژو می‌رود و حتی مدال طلا، بنابراین باید طی یک سال باقیمانده تا زمان بازی ها و برنامه های ویژه برای این رشته داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، علی‌نژاد در پاسخ به وضعیت اسکوچیچ و پرونده ویلموتس ادامه داد: اسکوچیچ در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشت و نتایج خوبی هم کسب کرد، برخی نقد داشتم که چرا اسکوچیچ انتخاب شده است و حتی کارشناسان معتقد بودند فوتبال ایران با وی به مرحله بعد راه نخواهد یافت. اما خوشبختانه تصمیم خوبی بود که آن زمان در حالی که فدراسیون به صورت سرپرستی هدایت می‌شد، با کمک وزارت ورزش گرفته شد.

او ادامه داد: در حال حاضر شرایط فدراسیون متفاوت است. رئیس فدراسیون مشخص است، رئیس مجمع و سایر ارکان های این فدراسیون بنابراین تصمیم گیری کاملاً با فدراسیون خواهد بود و تا همین لحظه که با شما صحبت می‌کنم از طرف فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی در خصوص تصمیم برای تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال با وزارت ورزش صورت نگرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها