زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

ناتو کانالهای ارتباطی را مسدود می‌کند/لازم است اغلب رفتار آنها را با کلمه "تحریک"، "تحریک عمدی" توصیف کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، ورود ناوشکن انگلیسی "دیفندر" به آبهای روسیه در نزدیکی سواحل شبه جزیره کریمه ثابت می‌کند ائتلاف ناتو همه کانالهای ارتباطی ویژه را که می‌توانند از سوی کشورها برای شفاف ساختن مسائل و جلوگیری از چنین حوادثی مورد استفاده قرار بگیرند، مسدود می‌کند.

ناتو کانالهای ارتباطی را مسدود می‌کند/لازم است اغلب رفتار آنها را با کلمه "تحریک"، "تحریک عمدی" توصیف کنیم
کد خبر: 499372
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۰۹:۴۷:۵۴

اعتمادآنلاین| ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب "سولویوف لایو" گفت: همه کانالهای دیپلماتیک ما، کانالهای ویژه کارکرد دارند. ما با کشورهای متفاوت، فرمتهای متفاوت داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: و حادثه مربوط به این ناوشکن ثابت می‌کند همه کانالهای ارتباطی ویژه موجود بین کشورها از سوی ناتو مسدود میشوند. فقط مسدود می‌شوند.

زاخارووا در عین حال بیان داشت، رفتار انگلیس در مناقشه اخیر مربوط به ناوشکن دیفندر (مدافع) یک تحریک است و راه خروجی برای لندن باقی نمیگذارد.

او در ادامه مصاحبه مذکور گفت: رفتار انگلیسی‌ها در قبال ناوشکن انگلیسی در دریای سیاه برای آنها هیچ شانسی به منظور شانه خالی کردن از آن نمیگذارد. بعد از چنین مثالی، ما لازم است اغلب رفتار آنها را با کلمه "تحریک"، "تحریک عمدی" توصیف کنیم. در این صورت معنی می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه هم‌چنین تصریح کرد، هدف از رزمایش میان ناتو و اوکراین ایجاد بی ثباتی "بی پایان" در نزدیکی مرزهای روسیه و منتقل ساختن تجهیزات و تسلیحات به اوکراین است.

زاخارووا گفت: ما خیلی خوب میدانیم که آن رزمایشها دو هدف کلی را دنبال می‌کنند. نخست ایجاد بی‌ثباتی بی‌پایان در طول مرز روسیه. و دوم نیز منتقل کردن انواع مختلف تجهیزات، تسلیحات به اوکراین و باقی گذاشتن آنها در آنجا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها