کد خبر: 499421
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۰:۵۵:۱۰
| |

علی موذن،سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین:

تیم ملی والیبال جای جوانگرایی نیست/ مشخص نشد آلکنو چه کار می‌کند

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت:‌ تیم ملی جای بهترین‌هاست و محلی برای جوانگرایی نیست و بهترین بازیکنان، بدون در نظر گرفتن سن و سال باید دعوت شوند.

تیم ملی والیبال جای جوانگرایی نیست/ مشخص نشد آلکنو چه کار می‌کند
کد خبر: 499421
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ ۱۰:۵۵:۱۰

اعتمادآنلاین| علی موذن در مورد عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2021 اظهار داشت: ولادیمیر آلکنو از ترکیب تیم ملی در تمام بازی‌ها استفاده نکرد و تنها در دیدار پایانی مقابل آرژانتین بود که بازیکنان اصلی را به زمین فرستاد. در نتایج ضعیفی که تیم ملی گرفت، بازیکنان مقصر نبودند و اعتماد به نفس پایین و عدم هماهنگی باعث ثبت چنان نتایجی شد. آلکنو تا پایان مسابقات به ترکیب ایده‌آل خود نرسید.

به گزارش تسنیم، سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین ادامه داد: آلکنو نباید ترکیب تیم ملی را زیاد تغییر می‌داد. تیم ملی جای بهترین‌هاست و محلی برای جوانگرایی نیست. بهترین بازیکنان، بدون در نظر گرفتن سن و سال باید به تیم ملی دعوت شوند. در آخر لیگ ملت‌ها هم مشخص نشد که آلکنو در تیم ملی چه کاری انجام می‌دهد.

موذن در مورد بازیکنان جوان تیم ملی گفت:‌ والیبال ایران و تیم ملی، جوانان خوبی در اختیار دارند ولی باید به سیستم پاس‌های سرعتی سعید معروف و جواد کریمی عادت کنند. بهترین حالت برای کریمی و معروف این است که توپ اول به خوبی به دست آنها برسد و سپس با پاس‌های کوتاه، مهاجمان تیم را تغذیه کنند. پاسورهای تیم ملی باید از فکر پاس‌های بلند خارج شوند چون به راحتی توسط مدافعان حریف دفاع می‌شوند. تیم ملی در لیگ ملت‌ها، بیشتر بر اساس سیستم قدرتی روس‌ها بازی کرد.

وی در مورد شکست ایران مقابل استرالیا تصریح کرد: همه باخت‌های تیم ملی بد بود. ما مدعی هستیم که از والیبال آسیا عبور کرده‌ایم ولی تیم ملی مقابل استرالیا اصلا بازی نکرد. تیم ملی، در دفاع و توپ‌گیری ضعف شدید داشت و افتضاح بود.

موذن در مورد شرایط تیم ملی والیبال در آستانه المپیک اظهار داشت: بازیکنان ایران باتجربه و حرفه‌ای هستند و کلاس بالایی در والیبال دارند. آنها می‌توانند به شرایط روحی و بدنی خوب برای بازی‌های المپیک برگردند. نتیجه گیری تیم ملی در المپیک، بستگی به ترکیب تیم و ارنج مورد نظر آلکنو دارد.

موذن درباره وضعیت تیم شهرداری قزوین گفت:‌ تاکنون هیچ کاری انجام نشده و برنامه‌ای هم وجود ندارد. بازیکنان سال قبل تیم به دلیل همین بی‌برنامگی به تیم‌های دیگر رفته‌اند و اگر ما بخواهیم تیم بدهیم باید به سراغ بازیکنان لیگ دسته یک برویم. با زحمت، تیم را از دسته یک به لیگ برتر آوردیم و حفظ کردیم ولی مسئولان کاری انجام نمی‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها