سوده نجفی:

باقی‌ماندن 140 مصوبه از شورای پنجم/ اگر یک خانم برای اداره تهران توانمندتر باشد، به او رأی می‌دهیم

منتخب شورای ششم شهر تهران گفت: ما نگاه جنسیت زده و متفاوت نداریم و اگر یک خانم برای اداره‌ تهران توانمندتر باشد، قطعا به او رأی می‌دهیم.

باقی‌ماندن 140 مصوبه از شورای پنجم/ اگر یک خانم برای اداره تهران توانمندتر باشد، به او رأی می‌دهیم
کد خبر: 499714
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۰۹:۴۳:۴۰

اعتمادآنلاین| سوده نجفی منتخب شورای ششم شهر تهران، اظهار کرد: با نگاهی به سامانه مصوبات شورا می‌بینیم که بیش از 140 مصوبه این دوره هنوز بر روی زمین مانده و اجرا نشده، همچنین ده‌ها وعده‌ای که اصلاح طلبان پیش از ورود خود به بهشت به مردم داده بودند اجرایی نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خود رئیس شورای شهر نمره 15 به عملکرد شورا داد و مردم نیز در نظرسنجی معاونت اجتماعی نمره 11.5 به عملکرد شهرداری دادند، این نمرات خوب نیست و ما معتقدیم که روش حکمرانی شهر می‌بایست تغییر کند.

وی با اشاره به انتخاب یک زن به عنوان شهردار تهران گفت: این مسأله می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد. قطعاً اعضای شورا روی گزینه‌های مختلف فکر می‌کنند.

اگر بانویی کارآمد، انقلابی با روحیه جهادی همچنین شاخص و معیار‌های مناسب برای گزینه شهرداری تهران باشد، اعضای شورا شرایط آن را بررسی می‌کنند و اگر همه موضوعات و ابعاد مختلف به صورتی باشد که انتخاب شهردار زن به نفع شهر باشد، قطعاً آن را رد نمی‌کنیم، ولی باید توجه داشته باشید که ما نگاه جنسیت زده و متفاوت نسبت به این قضیه نداریم و فرقی ندارد که شهردار زن یا مرد باشد، مهم کیفیت در اجرای برنامه‌ها و بهبود وضعیت تهران است. اگر یک خانم برای اداره‌ی تهران توانمندتر باشد، قطعا به آن رأی می‌دهیم.

منتخب شورای ششم شهر تهران تاکید کرد: این شورا 21 عضو دارد و هر یک به این امر معتقدند که باید معضل حمل و نقل به سرعت حل شود، ولی کار بسیار پیچیده است.

این برمی گردد به برنامه‌ مد نظر شهردار منتخب و تعاملات دولت و شهرداری که بتوانند با یک همکاری سازنده بودجه‌ مورد نظر و همچنین بدهی‌ها را آزاد کرده و با پیگیری مجدانه شورای شهر در جهت برطرف کردن مشکلات حوزه حمل و نقل گام بردارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها