ابهام درباره چگونگی تمدید قرارداد اسکوچیچ/ هیات رئیسه فوتبال چه کاره است؟

در شرایطی که قرار بود هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد ادامه همکاری اسکوچیچ تصمیم گیری کند اما خبری از نشست هیات رئیسه برای رسیدگی به این موضوع نشد.

ابهام درباره چگونگی تمدید قرارداد اسکوچیچ/ هیات رئیسه فوتبال چه کاره است؟
کد خبر: 499807
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون فوتبال امروز به صورت رسمی اعلام کرد که دراگان اسکوچیچ در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت. این تصمیم با توجه به شرایط موجود و اینکه تیم ملی از 3 روز دیگر باید رقبای خود را مورد تحلیل و آنالیز قرار بدهد، منطقی به نظر می‌رسد اما تصمیم امروز با صحبت‌های 10 روز پیش رئیس فدراسیون مطابقت ندارد.

به گزارش فارس، شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون بعد از بازگشت تیم ملی از منامه، در خصوص ادامه همکاری با اسکوچیچ به خبرنگاران گفت: قرارداد این مربی به پایان رسیده، اما تصمیم گیرنده در این مورد، اعضای هیأت رئیسه هستند. آنها باید بررسی و نظرات خود را ارائه کنند.

وی در پاسخ به اینکه شما رئیس فدراسیون هستید و نظر اصلی را دارید و واکنش شما به این موضوع چیست، گفت: من فقط یک نظر دارم. اسکوچیچ برای تیم ملی زحمات زیادی کشید. با این وجود، اعضای هیأت رئیسه باید در این خصوص تصمیم‌ نهایی را بگیرند.

از این اظهار نظر که روز 26 خرداد ماه صورت گرفت، نزدیک به 2 هفته می‌گذرد اما جلسه‌ای بین اعضای هیات رئیسه برگزار نشد یا حداقل اطلاع رسانی در این زمینه صورت نگرفت. میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رئیسه این روزها در ازبکستان حضور دارد و بقیه اعضا هم اعلام کردند هنوز جلسه‌ای در این زمینه تشکیل نشده است. خداداد افشاریان هم چندی پیش اعلام کرد کار اسکوچیچ در این مدت باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.

با این شرایط باید از رئیس فدراسیون سوال کرد که چرا آن صحبت را در جمع خبرنگاران مطرح کرده و آیا در تصمیم کنونی برای ادامه همکاری اسکوچیچ، هیات رئیسه نقش داشته است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها