کد خبر: 499868
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۵:۱۸
| |

سهراب انتظاری،پیشکسوت پرسپولیس:

کوبیدن مشت روی میز نشان‌دهنده ضعف فنی یک مربی است/ قهرمانی سوپرجام سرآغاز قهرمانی‌های بعدی است

پیشکسوت پرسپولیس درباره جشن قهرمانی بدون هوادار گفت: تیم‌های بزرگ و پرهوادار از خالی بودن استادیوم متضرر شده اند و کیفیت فوتبال هم پایین آمده است. امیدوارم زودتر از شر این ویروس رها شده و استادیوم‌ها را پر از هواداران ببینیم.

کوبیدن مشت روی میز نشان‌دهنده ضعف فنی یک مربی است/ قهرمانی سوپرجام سرآغاز قهرمانی‌های بعدی است
کد خبر: 499868
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۵:۱۸

اعتمادآنلاین| سهراب انتظاری در خصوص چهارمین قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام اظهار داشت: پرسپولیس روند خیلی خوبی دارد و در سال جدید هم آن را ادامه داده است و این قهرمانی می‌تواند سرآغاز قهرمانی‌های بعدی باشد. ما لیگ بیستم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم که رقابت‌های سنگینی هستند که به سادگی نمی‌توان به قهرمانی آن‌ها رسید. سوپرجام باید ابتدای فصل برگزار شود تا آغازگر شور و هیجان در فصل جدید فوتبالی باشد که متاسفانه برنامه ریزی‌ها به نحوی است که انگار مسئولان اهمیتی برای این جام قائل نیستند. به هر حال سوپرجام یک کاپ معتبر است که به ویترین پرسپولیس اضافه شده و خوشحالی هواداران را به همراه داشته است.

به گزارش میزان، وی درباره جشن قهرمانی بدون حضور هواداران گفت: تیم‌های بزرگ و پرهوادار از خالی بودن استادیوم متضرر شده‌اند و کیفیت فوتبال هم پایین آمده است. امیدوارم زودتر از شر این ویروس رها شویم و استادیوم‌ها را پر از هواداران ببینیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس در رابطه با قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیمی بی رقیب است و تمام جام‌ها را یکی پس از دیگری کسب می‌کند. شرایط فوتبالی خیلی خوبی داریم و یحیی با فوتبال هجومی و تماشاگر پسند ادامه دهنده مسیر برانکو است و از تیم‌های ایرانی یک پله بالاتر قرار می‌گیرد. بازیکنان بسیار خوبی در تیم هستند که مدیریت آن‌ها کار سخت و ارزشمندی است و کادر فنی به طور کلی نمره خوبی می‌گیرد.

انتظاری در خصوص اظهارات استقلالی‌ها در خصوص اینکه وزارت ورزش به پرسپولیس اهمیت بیشتری می‌دهد، گفت: به نظرم هر کس باید درباره تیم خودش صحبت کند و دنبال بهانه نباشد. سرمربی این تیم می‌آید در نشست خبری به جای صحبت‌های فنی مشت روی میز می‌کوبد که این کار نشان دهنده ضعف فنی و توهین به هواداران و خبرنگاران است. چرا هر کس از راه می‌رسد علیه وزیر و معاون و... موضع گیری می‌کند؟ هیچ جای دنیا چنین شرایطی نمی‌بینیم.

وی در رابطه با جدایی احتمالی کنعانی زادگان از پرسپولیس گفت: کنعانی پسر خوب، پرانرژی و زحمت کشی است. در فوتبال همیشه جا برای پیشرفت فنی و مالی وجود دارد و اگر این انتقال به پیشرفتش کمک می‌کند بهتر است زودتر برود. پرسپولیس تیم بزرگی است و با رفتن یک بازیکن نفرات دیگر جای او را پر می‌کنند. قطعا مربی تدابیر لازم را اندیشیده و جایگزین مناسب را پیدا می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان اظهار داشت: 2 ماه سخت پیش رو داریم و در 3 رقابت حساس باید بجنگیم. لیگ برتر و قهرمانی پنجم، جام حذفی و دربی فوق العاده حساس و لیگ قهرمانان و مرحله حذفی آن که امیدوارم در هر 3 جبهه موفق باشیم و شاید امسال یکی از مهم‌ترین سال‌های فوتبالی پرسپولیس باشد.

انتظاری در رابطه با برد پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: بازی خوبی از تیم شاهد بودیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها