علیرضا بیرانوند  دروازه‌بان سپاهان می‌شود؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی شاید به لیگ ایران برگردد؛ این موضوعی است که تأیید نشده‌ ولی تا به الان رد هم نشده است. در‌واقع بیرانوند در آخرین گفت‌وگویی که بعد از بازی‌های تیم ملی داشته است، تأیید کرده از لیگ ایران پیشنهاد دارد و هنوز نمی‌تواند به‌طور قطع بگوید آن را رد خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند  دروازه‌بان سپاهان می‌شود؟
کد خبر: 499917
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۵:۰۶:۳۰

اعتمادآنلاین| حالا که بیرانوند می‌گوید از لیگ ایران پیشنهاد دارد این سؤال مطرح می‌شود که کدام تیم ایرانی به بیرانوند پیشنهاد داده است؟ آیا او قرار است دوباره به پرسپولیس برگردد؟ این موضوع تا‌حدودی منتفی است، چون همین یکی، دو روز قبل بود که خبر رسید یحیی گل‌محمدی به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده علاقه‌ای به همکاری مجدد با بازیکنانی که از پرسپولیس جدا شده‌اند، ندارد. پس گزینه حضور بیرانوند در پرسپولیس آن‌هم در روز‌هایی که حامد لک بد کار نکرده منتفی است. از طرفی باید دستمزد بالای علیرضا بیرانوند را هم حساب کرد؛ کمتر تیمی در لیگ ایران توانایی پرداخت دستمزد علیرضا بیرانوند را دارد.

به گزارش فرارو، فارغ از صحبت‌های عجیب‌و‌غریبی که می‌گویند قرارداد را «دلی» بسته‌اند‌ ولی بعد مشخص می‌شود میلیاردی است، در ایران شاید فقط دو تیم توانایی پرداخت دستمزد بیرانوند را داشته باشند که یکی از آنها تیم سپاهان است. با‌این‌حال، مهم‌ترین فاکتوری که باعث می‌شود سپاهان سراغ بیرانوند برود، پیشنهادهای خارجی است که به دست پیام نیازمند رسیده است. دروازه‌بان جوان و اصلی سپاهان پیشنهادهای جدی از لیگ پرتغال دارد و شایعه شده که با باشگاه پورتیموننزه این کشور به توافق رسیده است. طبیعی است که اگر سپاهان به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشد، به سراغ یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران برود. مورد آخر که شاید روی تصمیم بیرانوند برای حضور در ایران و باشگاه سپاهان تأثیرگذار باشد، سال منتهی به جام جهانی است. او می‌گوید مستقیما به مسئولان باشگاه آنتورپ هشدار داده که یا باید شماره یک تیم و فیکس باشد یا اینکه از آنتورپ می‌رود. جدایی از آنتورپ و رفتن به تیمی جدید در اروپا، شاید ضمانت لازم برای بازی‌کردن به‌عنوان دروازه‌بان فیکس را برای بیرانوند نداشته باشد. در‌حالی‌که با حضورش در لیگ برتر ایران، این تضمین به او خواهد داده شد و می‌تواند تا شروع جام جهانی، در رقابت‌های باشگاهی فیکس بازی کند.

استقلال و سپاهان رکوردداران تاریخ لیگ برتر


به گزارش فوتبال 360 در تاریخ لیگ برتر تاکنون بازی‌ها در 35 شهر مختلف برگزار شده است. البته این به معنای آن نیست که 35 شهر گوناگون صاحب نماینده در این مسابقات بوده‌اند. برخی از شهرها مانند کیش، شوشتر، امیدیه و... در وضعیتی که تیم میزبان شرایط میزبانی نداشته یا از میزبانی محروم بوده پذیرای این رقابت‌ها بوده‌اند. تهران با میزبانی هزارو 321 بازی در لیگ برتر رکورددار است و در شهرهای دزفول، بم و کیش فقط یک مسابقه برگزار شده است. مانع پیش‌روی استقلال برای کنار‌زدن سپاهان: استقلال و سپاهان با پیروزی در 24 شهر مختلف رکورددار تاریخ لیگ برتر هستند. دزفول و بندرعباس شهرهایی هستند که استقلال در آنها به پیروزی رسیده ولی سپاهان چنین تجربه‌ای نداشته است. در اولین دوره لیگ برتر، دزفول میزبان بازی فولاد با استقلال بود و در لیگ دوازدهم هم در تنها دوره‌ای که بندرعباس در لیگ نماینده داشت، استقلال آلومینیوم هرمزگان را در خانه‌اش شکست داد ولی سپاهان این توفیق را نداشت. رفسنجان و اراک شهرهایی هستند که در این دوره برای نخستین بار در لیگ برتر صاحب نماینده شده‌اند و سپاهان در آنها به پیروزی رسیده ولی استقلال تاکنون بردی در آنجا نداشته است. استقلال در رفسنجان مقابل مس به تساوی یک-یک رسید. این تیم هنوز در اراک بازی نداشته و هفته بعد میهمان آلومینیوم اراک است. آبی‌پوشان در صورت ادامه روند پیروزی‌های هفته‌های اخیر خود در این هفته به تنهایی رکورد تاریخ لیگ برتر را به نام خود خواهند کرد ولی یک چالش مانع رسیدن استقلال به این رکورد است. ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به دلیل مشکل نور قادر به میزبانی از این مسابقه نیست و هنوز ورزشگاه محل برگزاری این دیدار مشخص نشده و شاید بازی به شهری که استقلال قبلا سابقه پیروزی در آن را دارد، منتقل شود تا فعلا رکوردشکنی استقلال به تعویق بیفتد. پس از استقلال و سپاهان، تراکتور با پیروزی در 22 شهر در رتبه سوم جای دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها