کد خبر: 499942
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

مناقصات و قراردادهای شرکت ها در قوه قضاییه رصد می‌شود

رییس سازمان بازرسی کل کشور از رصد مناقصات و قراردادهای شرکت ها در قوه قضاییه خبر داد و گفت: ما سال گذشته 43هزار و 218 معامله را بررسی کردیم که بالغ بر 12 هزار معامله را به صورت میدانی رصد کردیم.

مناقصات و قراردادهای شرکت ها در قوه قضاییه رصد می‌شود
کد خبر: 499942
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس سازمان بازرسی کل کشور از رصد مناقصات و قراردادهای شرکت ها در قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه زنده تلویزیونی گفت: ما سال گذشته 43هزار و 218 معامله را بررسی کردیم که بالغ بر 12 هزار معامله را به صورت میدانی رصد کردیم .


وی گفت: در حوزه ورزش اقدامات اصلاحی خوبی انجام دادیم به عنوان مثال تابلو های تبلیغات ورزشی را بررسی کردیم که در یک مورد مناقصه تابلو های ورزشی 3 میلیارد تومان قرارداد بسته می شد که بررسی کردیم این مقدار بسیار کم است و مبلغ مناقصه به 13 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام درویشیان افزود: در حوزه قراردادهای مربیان هم ورود پیدا کردیم . تامین تجهیزات تیم ها ورزشی که قرار است در مسابقات المپیک حضور پیدا کنند را تاکید کردیم تمام آنها ایرانی باشد. در حوزه پزشکی به موضوع تعرفه دندان پزشکی ورود پیدا کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از حضور آقای رییسی در ریاست جمهوری باز هم روی کار‌های ایشان رصد می‌کنید گفت: آقای رییسی روی بستر‌های فاسد حساس هستند و قطعا کار ما آسان‌تر خواهد بود، زیرا ایشان روی فاسد گریزی تاکید دارند.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها