کد خبر: 500154
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۲:۳۴:۱۰
| |

بی‌توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی‌گیرند؟ + عکس

در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ایران به سلامت ورزشکار المپیکی ایران توجهی نشد و افراد بدون رعایت پروتکل های بهداشتی با او عکس یادگاری گرفتند.

بی‌توجهی آشکار به سلامت رکابزن المپیکی ایران/ دوچرخه سواران کرونا نمی‌گیرند؟ + عکس
کد خبر: 500154
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۱۲:۳۴:۱۰

اعتمادآنلاین| مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی ایران در نمک آبرود برگزار شد و نکته قابل توجه در این مسابقات رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی است به گونه ای که مهمانان و افراد حاضر در مسابقه، کاملا نزدیک به هم و بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، عکس یادگاری با رکابزن المپیکی ایران انداختند.

به گزارش ایسنا،این در شرایطی است که موج جدید کرونا به راه افتاده و حتی امکان انتقال نوع جدید ویروس کرونا که کرونای دلتا نام گرفته، شدیدتر است و از این رو باید پروتکل های بهداشتی هم جدی‌تر دنبال شود.

ژاپن هم سخت گیری زیادی در مورد کرونا دارد و بارها به صراحت اعلام کرده که اگر تست کرونای ورزشکاری مثبت باشد، اجازه حضور در بازی ها را به آن ورزشکار نمی دهد و در شرایطی که باید از ورزشکاران المپیکی مراقبت زیادی انجام شود تا خدای نکرده مبتلا به کرونا نشوند، در قهرمانی کشور دوچرخه سواری شاهد بودیم که افراد بدون رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، عکس یادگاری انداختند. حتی یک نفر از کمیته برگزاری و یا تیم ورزشکار مربوطه هم به این مساله توجه نکرد تا حداقل یک ماسک در اختیار ورزشکار بگذارند.

کاروان ایران یک ورزشکار خود را به دلیل دوپینگ از دست داد و انتظار می رود توجهات و مراقبت ها جدی‌تر دنبال شود تا مجبور نباشیم یک ورزشکار دیگر خود را به دلیل کرونا از دست بدهیم. درست است که ورزشکار واکسینه شده است اما باز هم از امکان ابتلا به کرونا وجود دارد و این نکته را بارها پزشکان هم اعلام کرده اند.

سعید صفرزاده جزو اولین کاروان اعزامی ورزشکاران به المپیک است بنابراین فرصت زیادی را ندارد و فدراسیون باید بیشتر از این به سلامت این ورزشکار از لحاظ امکان ابتلا به شیوع ویروس کرونا توجه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها