کد خبر: 500322
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۸:۱۹:۰۲
| |

افسانه دهقانی،نایب‌رئیس هندبال بانوان:

هدف ما کسب سهمیه جهانی است

نایب‌رئیس هندبال بانوان گفت: هدف ما این است که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه جهانی را بگیریم.

هدف ما کسب سهمیه جهانی است
کد خبر: 500322
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۰۸:۱۹:۰۲

اعتمادآنلاین| افسانه دهقانی درباره حضور تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا روزهای 24 شهریور تا 3 مهر برگرار خواهد شد که انتخابی مسابقات جهانی اسپانیا نیز محسوب می‌شود. قرار است تیم ما در این مسابقات حاضر شود.

به گزارش فارس،نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور دو بازیکن روس در تمرینات بانوان، گفت: 2 بازیکن روس از سوی تیم اشتادسازه جذب شده و با این تیم قرارداد دارند. با توجه به اینکه اشتادسازه حامی تیم بانوان است برنامه هوشمندانه‌ای پیاده شد واین دو بازیکن برای افزایش توان قدرتی تیم، به جمع بازیکنان ما در تمرینات اضافه شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا نهایی شده است، خاطرنشان کرد: هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده که چند تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند اما اطلاعاتی که از آسیا گرفتیم به صورت غیر رسمی اعلام شد که همراه ایران 12 تیم در مسابقات شرکت می‌کنند اما اینکه بیشتر یا کمتر است به صورت رسمی اعلام نشده است. چنانچه 12 تیم در مسابقات حاضر شوند، 6 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می‌کنند.

دهقانی افزود: ما با هدف کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کنیم و اگر حضور در مسابقات جهانی محقق شود، این اتفاق نقطه عطفی برای بانوان ایران و جامعه ورزش کشور خواهد بود و‌ هندبال بانوان در نقطه‌ای که شایستگی آن را دارد قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها