کد خبر: 500400
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۰:۲۸:۲۶
| |

منابع اسرائیلی فاش کردند:

تشکیلات خودگردان فلسطین برای سرکوب اعتراضات از اسرائیل تجهیزات خواسته است

منابع اعلام کردند تشکیلات خودگردان فلسطین برای پراکنده کردن معترضان به قتل نزار بنات، فعال فلسطینی توسط نیروهای امنیتی تشکیلات، از اسرائیل تجهیزات خواسته است.

تشکیلات خودگردان فلسطین برای سرکوب اعتراضات از اسرائیل تجهیزات خواسته است
کد خبر: 500400
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۰:۲۸:۲۶

اعتمادآنلاین| خبرگزاری صهیونیستی وای نت نیوز با اعلام این خبر از طرفی که تشکیلات خودگردان از آن تجهیزات درخواست کرده، نامی نبرد اما گزارش داد، تجهیزاتی از این دست با موافقت رژیم صهیونیستی و در حجم محدود ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، وای نت به نقل از منابع فلسطینی اعلام کرد، تجهیزات و وسایل گفته شده، شامل گاز اشک آور و بمب‌های صوتی است که تشکیلات در جریان سرکوب تظاهراتی که در مخالفت با قتل فعال سیاسی نزار بنات راه افتاده بود، به وفور از آنها استفاده کرد.

این خبرگزاری در ادامه اعلام کرد، بخشی از ذخایر تجهیزات تشکیلات در پی این تظاهرات در رام الله تمام شده و تشکیلات با احتمال شروع تظاهرات دیگر، تلاش دارد این تجهیزات را افزایش داده و به مناطق دیگر در کرانه باختری منتقل کند.

طبق اعلام وای نت تشکیلات خودگردان برای احتمال از سرگیری تظاهرات در روزهای آینده همزمان با انتشار نتایج تحقیقات کمیته بررسی قتل بنات و نیز احتمال از سرگیری آن در روز جمعه خود را آماده می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها