کد خبر: 500441
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۵۲:۰۱
| |

پس از ربودن تلفن‌های همراه معترضان:

تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس‌های خصوصی‌شان تهدید کرد!

گروهی از چهره‌های حقوقی زن پس از آنکه تظاهراتشان در رام‌الله سرکوب شده و مورد حمله، آزار جنسی و سرقت تلفن‌های همراه و وسایل شخصی‌شان قرار گرفتند، حمله شدیدی را علیه نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در رام‌الله آغاز کردند.

تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهرکنندگان زن را به انتشار عکس‌های خصوصی‌شان تهدید کرد!
کد خبر: 500441
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۱:۵۲:۰۱

اعتمادآنلاین| گروهی از چهره‌های حقوقی زن فلسطینی با انتشار مطلبی در صفحه "میهن آزاد، زنان آزاد" در فیسبوک فاش کردند، تظاهرکنندگان زنی که در جریان اعتراضات در رام‌الله مورد ضرب و شتم نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین قرار گرفته و تلفن‌های همراهشان به سرقت رفتند، تهدید شدند اگر از شرکت در هر گونه فعالیت اعتراضی انصراف ندهند، عکس‌ها و فیلم‌های گوشی‌های همراه آنها پخش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه عربی21، در ابتدای این بیانیه آمده است: استفاده از خشونت فیزیکی و جنسی علیه زنان به ابزاری برای بستن دهان‌ها و انگ چسباندن به فرآیندهای انقلابی تبدیل شده است.

همچنین در این بیانیه درباره اتفاقات رخ داده در تظاهرات رام‌الله آمده است: روز گذشته تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهراتی را که در رام‌الله در مخالفت با سرکوب، فساد وهمکاری با اشغالگران برگزار شد، سرکوب کرد، نیروهای امنیتی زنان تظاهرکننده را هدف قرار داده و ضمن آزار جنسی آنها، وسایل شخصی همراهشان از جمله تلفن‌های همراه و کیف‌های آنها را به سرقت بردند. در حال حاضر نیز آنها تصاویر این زنان را منتشر کرده‌اند تا آنها را ترسانده و آنها را از ادامه مبارزه بازدارند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ یک از ما جدا شود و هر کسی را که تصاویر و ویدئوهای خصوصی زنان معترض را منتشر کرده و حریم خصوصی آنها را نقض کند، رسوا خواهیم کرد، همچنین از همه می‌خواهیم انتشار هر گونه عکس یا ویدیویی در این رابطه در شبکه‌های اجتماعی را گزارش دهند.

همچنین این گروه تاکید کرد: از تمامی راه‌های موجود و در راس آنها تامین حمایت اجتماعی از یکدیگر، از زنان حمایت خواهیم کرد، نه سرکوب مقامات و نه تهدیدهای آنها ما را از ادامه دادن به مسیر انقلابی زنان مخالف با استعمار منصرف نخواهد کرد و جامعه باید از قهرمانان خود در برابر این یورش گستاخانه حمایت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها