کد خبر: 500461
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۲۰:۴۸
| |

بر اساس نظرسنجی:

56 درصد جمهوری‌خواهان برد انتخاباتی بایدن را آلوده به تقلب میدانند

نتایج نظرسنجی جدید پایگاه هیل – هریس‌ایکس نشان می‌دهد، اکثر رای‌دهندگان جمهوریخواه آمریکا گفته‌اند که جو بایدن با تقلب آراء در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شده است.

56 درصد جمهوری‌خواهان برد انتخاباتی بایدن را آلوده به تقلب میدانند
کد خبر: 500461
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۲:۲۰:۴۸

اعتمادآنلاین| 56 درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نامی جمهوریخواه در این نظرسنجی 24 تا 25 ژوئن گفته‌اند که جو بایدن پیروز رقابت کاخ سفید شد چون تقلب رخ داد و در همین حال 25 درصد پیروزی او را منصفانه دانسته و 19 درصد همچنان اطمینان نداشتند.

به گزارش ایسنا، همچنین 88 درصد دموکرات‌ها گفتند که جو بایدن منصفانه در انتخابات سال گذشته آمریکا پیروز شد، در حالی که پنج درصد به تقلب آراء اشاره کردند و هفت درصد هنوز مطمئن نبودند.

نیمی از پرسش شوندگان مستقل هم گفتند بایدن منصفانه پیروز شد، در حالی که 20 درصد پیروزی او را حاصل دستکاری انتخاباتی دانستند و 31 درصد گفتند اطمینان ندارند.

براساس این نظرسنجی، 55 درصد از مجموع رای‌دهندگان گفتند که جو بایدن منصفانه پیروزی شده، در حالی که 27 درصد پیروزی او را از طریق تقلب آراء دانستند و 18 درصد هم نظری نداشتند.

افکارسنجی پیشین پایگاه هیل - هریس‌ایکس نشان داد که 30 درصد رای‌دهندگان جمهوریخواه میگویند که به اعتقاد آنها، دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا احتمالا امسال بار دیگر در مقامش منصوب شود.

تازه‌ترین نظرسنجی هیل - هریس‌ایکس به صورت آنلاین در میان 940 رای‌دهنده ثبت‌نامی انجام شد و حاشیه خطای آن 3.2 درصد گزارش شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها