کد خبر: 500488
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

محمود افشاردوست،عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال:

پای انتخاب آلکنو در کمیته فنی ایستاده‌ایم/ فکر نمی‌کنم قائمی را داورزنی به تیم ملی دعوت کرده باشد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: من به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی پای انتخاب آلکنو می‌ایستم؛ چون در نهایت رای کمیته فنی بود که به آلکنو قرارداد بسته شود.

پای انتخاب آلکنو در کمیته فنی ایستاده‌ایم/ فکر نمی‌کنم قائمی را داورزنی به تیم ملی دعوت کرده باشد
کد خبر: 500488
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود افشاردوست در خصوص انتقادها از آلکنو و اینکه آیا به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی، مسئولیت انتخاب این مربی را می‌پذیرد یا خیر، اظهار داشت: زمانی که هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تصمیم گرفت مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد کمیته فنی تشکیل شد که من هم یکی از اعضای آن بودم. در این کمیته رزومه مربیان خارجی متعددی بررسی شدند و در نهایت به جز یکی دو نفر سایر اعضای کمیته فنی رای به انتخاب آلکنو دادند.

به گزارش میزان، وی در مورد اینکه نظر او در کمیته فنی کدام مربی بود، گفت: نظر شخصی من چندان مهم نیست؛ نظر جمع مهم بود که به انتخاب آلکنو منتهی شد. من به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی پای انتخاب آلکنو می‌ایستم؛ چون در نهایت رای کمیته فنی بود که به آلکنو قرارداد بسته شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در مورد اینکه گفته می‌شود داورزنی شخصا اقدام به دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی کرده، گفت: فکر نمی‌کنم داورزنی چنین کاری انجام داده باشد. وقتی به آلکنو اختیار تام داده شده یعنی اینکه انتخاب بازیکنان هم با نظر خودش است.

افشاردوست درباره عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تصریح کرد: والیبال ایران دارای مشکلات ریشه‌ای است که این مشکلات در لیگ ملت‌ها دیده شد. ما در لیگ برتر می‌بینیم که هم در دریافت‌ها مشکل داریم و هم در حمله. بنابراین نباید انتظار داشت این مشکلات یک‌شبه حل شوند.

وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی در المپیک اظهار داشت: ما کار سختی در المپیک توکیو خواهیم داشت.

ان‌شاءالله بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم؛ اگر این اتفاق افتاد در مرحله بعدی کار بسیار سختی خواهیم داشت. البته امکان کسب هر نتیجه‌ای است و شاید هم بتوانیم به نیمه نهایی برویم. ما در گذشته تیم‌های بزرگ دنیا را کشست داده‌ایم؛ اما تعداد پیروزی این تیم‌ها مقابل ما بیشتر از پیروزی‌های ما بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها