کد خبر: 500497
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۱۹:۲۴
| |

واژگونی کشتی مسافربری در اندونزی 7 کشته و 11 مفقود برجای گذاشت

دولت اندونزی روز چهارشنبه اعلام کرد که غرق شدن یک فروند کشتی مسافربری در آب‌های تنگه بالی این کشور در ساعات پایانی روز سه شنبه موجب شد 7 تن از مسافران کشته و 11 تن دیگر مفقود شدند.

واژگونی کشتی مسافربری در اندونزی 7 کشته و 11 مفقود برجای گذاشت
کد خبر: 500497
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۱۹:۲۴

اعتمادآنلاین| «جید دارمادا» رئیس «آژانس ملی شناسایی و نجات بالی» اعلام کرد که در پی غرق شدن یک فروند کشتی مسافربری در آب‌های تنگه جزیره بالی در شامگاه سه شنبه دست کم 7 تن از جمله چهار زن و 3 مرد جان خود را از دست داده و 11 تن دیگر نیز مفقود شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آنتارای اندونزی، وی زمان وقوع حادثه را ساعت 19 و 20 دقیقه به وقت محلی (اندونزی) دیشب اعلام کرد و از نجات حداقل 44 تن از مسافران این کشتی با نام تجاری "کی ام پی یونس" از خطر مرگ خبر داد.

دارمادا تعداد سرنشینان این کشتی را شامل 54 نفر از جمله 41 مسافر و 13 خدمه اعلام کرد و گفت: تیم امداد و نجات با دو قایق جستجو در تلاش برای یافتن 11 مفقودی این حادثه در منطقه پیرامونی محل غرق شدن کشتی است.

براساس این گزارش، این کشتی که یک ساعت و نیم قبل از «کتاپانگ» در جاوه شرقی حرکت کرد و عازم «گیلیمانوک» در جزیره بالی بود که بر اثر شدت جریان آب کج و سپس در این تنگه باریک واژگون شد.

براساس گزارش ها، از سال 2009 تا کنون بیش از 300 نفر در این تنکه با 8 متر عرض کشته شدند در حالی که عرض کشتی کی ام پی یونس 6،5 متر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها