سخنگوی کردستان عراق:

از فرودگاه اربیل برای حمله به حشدالشعبی استفاده نشده است

پس از اظهارات یکی از اعضای ارشد گروه‌های مقاومت عراق، سخنگوی دولت منطقه کردستان عراق در واکنش به این اظهارات ادعا کرد که آمریکا در حمله اخیر علیه نیروهای حشدالشعبی از فرودگاه اربیل استفاده نکرده است.

از فرودگاه اربیل برای حمله به حشدالشعبی استفاده نشده است
کد خبر: 500502
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۳:۲۸:۳۵

اعتمادآنلاین| «جوتیار عادل» سخنگوی دولت منطقه کردستان عراق، امروز (چهارشنبه)، به اظهارات یک عضو ارشد گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» درباره حمله اخیر آمریکا علیه الحشدالشعبی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، «احمد المکصوصی» یکی از اعضای ارشد گروه مقاومت کتائب سید الشهداء پس از اقدام آمریکا در هدف قرار دادن مواضع سازمان الحشدالشعبی عراق در مرز سوریه و عراق گفته بود جنگنده‌های آمریکایی که نیروهای الحشدالشعبی را هدف قرار دادند، از فرودگاه بین‌المللی اربیل برای انجام این حمله استفاده کردند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «کوردیستان24»، سخنگوی منطقه کردستان عراق در واکنش به این اظهارات و با «ادعا» خواندن آن، گفت: «ما این ادعاها را تماما رد می‌کنیم».

جوتیار عادل مدعی شد: «ما این اظهارات را ادعاهایی نادرست می‌دانیم و حقیقت بر خلاف افتراهای اوست».

سخنگوی منطقه کردستان عراق همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد: «حملاتی را که علیه فرودگاه اربیل انجام شد، شبه‌نظامیانی غیرقانونی انجام دادند و آنچه این فرد ادعا کرده است، معنای بسیار بدی دارد».

عادل همچنین با اتهام‌زنی به گروه مذکور مدعی شد:‌ «ادعاهای المکصوصی قاطعانه اثبات می‌کند که هر گونه حمله احتمالی علیه اربیل بخشی از اقدام گروه‌هایی خواهد بود که المکصوصی در آن‌ها عضویت دارد یا دیگر افرادی که همچون او هستند».

وی در بخش پایانی سخنانش ادعا کرد:‌ «آنچه سرهم کرده‌اند چیزی جزء یک بهانه از پیش ساخته شده برای تعرض به اربیل نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها