کد خبر: 500572
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۵:۲۴:۵۶
| |

لوازم خانگی در صدر کالاهای قاچاق

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از رشد 24 درصدی پرونده های متشکله قاچاق در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت که بیشتر کالاهای مکشوفه لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات بوده است.

لوازم خانگی در صدر کالاهای قاچاق
کد خبر: 500572
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۹ ۱۵:۲۴:۵۶

اعتمادآنلاین| سعید محمدی پور اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال 1400 بیش از 14هزار و 818 بازرسی درحوزه کالاهای قاچاق درسطح استان تهران صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد پنج درصدی داشته است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه به دلیل اهمیت قاچاق و برخورد با این پدیده، بازرسان سازمان صمت به همراه نمایندگان دستگاه‌های دیگر نظیر پلیس امنیت اقتصادی و تعزیرات حکومتی در قالب طرح های ویژه نظارتی از صنوف و عرضه کنندگان کالای خارجی بازرسی می‌کنند، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 4818 بازرسی صورت گرفته که منجر به صدور برگه گزارش بازرسی به تعداد 124پرونده به ارزش 620 میلیارد تومان تنظیم شده است.

به گفته این مقام مسئول بیشتر کالاهای مکشوفه لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و دخانیات بوده است که پس از صورتجلسه به همراه پرونده تحویل پلیس امنیت اقتصادی و اداره کل اموال تملیکی شده است.

محمدی پور در پایان از هموطنان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها