کد خبر: 500618
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۷:۳۶:۰۰
| |

ناصر مدیحی طامه، رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران خبر داد:

معدوم شدن 150 کیلوگرم گوشت فاسد در رستوران‌های تهران

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: در بازرسی از 2 رستوران، 100 کیلوگرم بال و کتف مرغ و 50 کیلوگرم مرغ که به صورت غیر بهداشتی و غیر اصولی منجمد و در نهایت فاسد شده بودند، معدوم شدند.

معدوم شدن 150 کیلوگرم گوشت فاسد در رستوران‌های تهران
کد خبر: 500618
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۰۷:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر مدیحی طامه، رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشات متعدد در خصوص انجام تخلفات بهداشتی و گرانفروشی در واحد‌های صنفی اغذیه فروشی و رستوران‌‎های غرب پایتخت، گشت مشترک تعزیرات با حضور بازرسان سازمان بهداشت و اتحادیه مروبطه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: در بازرسی از 2 رستوران، 100 کیلوگرم بال و کتف مرغ و 50 کیلوگرم مرغ که به صورت غیر بهداشتی و غیر اصولی منجمد و در نهایت فاسد شده بودند، معدوم شدند.

مدیحی با بیان اینکه این محصولات به صورت صحیح فریز نشده بودند، تصریح کرد: هر دو رستوران پس از ابلاغ اخطار پلمب 24 ساعته، پلمب شدند و پرونده تقلب و گرانفروشی برای متصدیان این واحد‌های صنفی تشکیل شد.

وی افزود: همچنین در بازرسی از 3 رستوران دیگر پس از بررسی نحوه فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان مشخص شد که در این واحد‌های صنفی نیز تخلف گرانفروشی در حال انجام است.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته برای هر 3 رستوران به تناسب و میزان گرانفروشی که صورت گرفته است جرایم مالی در نظر گرفته شد که در صورت استمرار وقوع این تخلفات، واحد‌های صنفی مذکور پلمب خواهند شد.

به گفته مدیحی پرونده واحد‌های صنفی متخلف جهت بررسی‌های قضایی به شعبه دوم دادسرای ناحیه 2 تهران ارجاع شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها