کتائب سید الشهداء عراق :

برای انتقام از آمریکا مقاومت دیگر هیچ وساطتی را نمی‌پذیرد

دبیرکل کتائب سید الشهداء عراق اعلام کرد که ضمن احترام به کلیه رهبران سیاسی علاقه‌مند به مقاومت، دیگر مقاومت نمی‌تواند تجاوز اخیر آمریکا علیه الحشدالشعبی را بی‌پاسخ بگذارد.

برای انتقام از آمریکا مقاومت دیگر هیچ وساطتی را نمی‌پذیرد
کد خبر: 500677
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۰:۰۷:۴۸

اعتمادآنلاین| «ابو آلاء الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سیدالشهداء» در عراق طی پستی در توئیتر بار دیگر به حمله اخیر آمریکا به مواضع الحشدالشعبی در غرب عراق و نزدیک مرز سوریه واکنش نشان داد و از سوگند مقاومت عراق برای انتقام خون نیروهایش خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به تشییع پیکرهای شهدای حمله سه روز پیش آمریکا به پایگاه پشتیبانی و لجستیکی تیپ 14 الحشد الشعبی، شب گذشته در صفحه خود در توئیتر نوشت: «از عزاداران و تشییع‌کنندگان تشکر می‌کنم. ما سوگند یاد کردیم که انتقام عزیزانمان را بگیریم، پس چشمتان روشن».

کتائب

وی در ادامه با اشاره به این‌که آرامش از اشغالگران در عراق گرفته خواهد شد، نوشت: «با کمال احترام به رهبران سیاسی علاقه‌مند به مقاومت، باید اعلام کنیم که دیگر، از این پس، هیچ وساطتی را نخواهیم پذیرفت. ما هستیم که زمان و مکان پاسخ را تعیین می‌کنیم. پاسخی که دل مؤمنان را التیام خواهد بخشید و اشغالگر را اگر هنوز چشمی در سرش مانده باشد، خوشحال نمی‌کند».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها