صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

وزش باد شدید در روزهای آینده در برخی از استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط گرد و خاک طی سه روز آینده در برخی استانها خبر داد.

وزش باد شدید در روزهای آینده در برخی از استان‌ها
کد خبر: 500689
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده در بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استانهای واقع در شمال غرب، استانهای واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افزایش ابر، وزش باد شدید موقت، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان این وضعیت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین این را هم گفت که طی دو روز آینده در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک رخ خواهد داد و دریای خزر در سه روز آینده مواج است.


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (جمعه 11 تیر) صاف در بعد ازظهر نیمه ابری و وزش باد، با حداقل دمای 27 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و روز شنبه (12 تیر) صاف در بعدازظهر قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها