آنتونیو باندراس خبرنگار جنایی می‌شود

آنتونیو باندراس در سریالی جدید درباره قتل‌های زنجیره‌ای در ایتالیا، نقش یک خبرنگار جنایی را بازی می‌کند.

آنتونیو باندراس خبرنگار جنایی می‌شود
کد خبر: 500717
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۰ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| آنتونیو باندراس ستاره اسپانیایی هالیوود که در سال 2020 با فیلم درد و شکوه نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد، در سریال کوتاه هیولای فلورانس (The Monster of Florence) نقش یک خبرنگار جنایی را بازی می‌کند. این سریال 6 ساعته براساس کتاب پرفروش هیولای فلورانس: یک داستان واقعی به قلم داگلاس پرستون داستان‌نویس آمریکایی و ماریو اسپتزی خبرنگار جنایی اهل ایتالیا ساخته می‌شود که شرحی است بر تحقیقات این دو نفر درباره یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین پرونده‌های قتل سریالی در تاریخ اروپا. باندراس در این سریال نقش اسپتزی را بازی می‌کند.

به گزارش ایرنا، پرستون درباره هیولای فلورانس می‌گوید: این کتاب و سریال‌هایی که براساس آن ساخته شده، داستان واقعی تحقیقات ما را درباره قاتل سریالی ایتالیا و مصاحبه ترسناکی که با او داشتیم، بازگو می‌کند. در یک تغییر غیرمنتظره و عجیب، ماموران با من و ماریو بنای دشمنی گذاشتند، گوشی‌هایمان شنود می‌شد، پلیس تعقیب و تهدیدمان می‌کرد و به شرکت در مراسم و آیین شیطان‌پرستانه متهم می‌شدیم تا جایی که یک بار ماریو را به اتهام هیولای فلورانس بودن بازداشت کردند.

نیکولای آرسل کارگردان و توماس ینسن نویسنده دانمارکی سریال هیولای فلورانس را از روی این کتاب می‌سازند. باندراس و امانوئل نونز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده خواهند داشت.

آرسل می‌گوید حالا بهترین زمان برای روایت این داستان است که اگر تمام مردم یک کشور دروغی ویران‌گر که مفسدان در قدرت به خوردشان داده‌اند را باور کنند چه اتفاقی خواهد افتاد. به تصویر درآوردن این مساله در ترکیب با یک داستان حماسی که همه شاخص‌ها از یک معمای جذاب قتل گرفته تا فرقه‌های شیطان‌پرستی، گانگسترها، پلیس‌های فاسد و توطئه‌ای بزرگ را در خود دارد، رویای هر فیلمسازی است.

سریال هیولای فلورانس با بازی باندراس در فلورانس، ساردینیا و توسکانی فیلمبرداری خواهد شد.

باندراس این سالها از چهره‌های پرکار سینما و تلویزیون بود؛ در فصل دوم سریال نابغه (Genius) نقش پابلو پیکاسو را داشت، در کمدی محافظ همسر هیتمن (The Hitman's Wife's Bodyguard) را بازی کرد و به زودی در کمدی اسپانیایی رقابت رسمی در نقش مقابل پنه‌لوپه کروز جلوی دوربین خواهد رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها