کد خبر: 500806
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۰۸:۱۶:۰۹
| |

محسن خلیلی،پیشکسوت فوتبال ایران:

گروه ایران نسبت به گروه دیگر بهتر است

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید گروه ایران نسبت به گروه دیگر در مقدماتی جام‌جهانی بهتر است.

گروه ایران نسبت به گروه دیگر بهتر است
کد خبر: 500806
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۰۸:۱۶:۰۹

اعتمادآنلاین| محسن خلیلی درباره قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی و هم گروهی ایران با کره جنوبی، لبنان، عراق، سوریه و امارات، اظهار کرد: نگاهی به تیمهای هم گروه ایران نشان می‌دهد نسبت به گروه دیگر، این گروه شرایط بهتری برای ما دارد چون بیشتر تیم‌های هم گروه ما در اطراف ما قرار دارند و شناخت خوبی از آنها داریم. ما بازی‌های متعددی با سوریه انجام داده‌ایم و عراق را هم در مرحله قبلی شکست داده‌ایم. از طرفی تیم ملی لبنان هم تا به حال نتوانسته نتایج خوبی برابر ما بگیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در گروه ایران، کره جنوبی و امارات از تیم‌های خوب هستند. کره رقیب سنتی ما محسوب می‌شود و یکی از تیم‌های بسیار خوب آسیا است که با استفاده از زیرساخت‌های مناسب، پیشرفت خوبی کرده است. از طرف دیگر فکر می‌کنم امارات برای ما ناشناخته است. با توجه به اینکه هنوز مشخص نشده بازی‌ها رفت و برگشت است و یا در کشوری متمرکز برگزار می‌شود، هنوز باید امید داشته باشیم که در تهران برابر رقبا میزبانی کنیم. اگر قرار باشد در کشور دیگری بازی کنیم کار برای ما سخت تر می‌شود.

خلیلی در پاسخ به این سوال که آیا ایران می تواند مانند سال‌های اخیر کره را به راحتی شکست دهد، گفت: نمی‌توانیم با قاطعیت درباره این موضوع صحبت کنیم. نباید فراموش کنیم که هم تیم ما تغییراتی داشته و هم کره‌ای‌ها پیشرفت کرده‌اند.با این حال جو روانی پیروزی‌های سال‌های اخیر، به تیم ما کمک می‌کند. فوتبال ایران ستاره‌هایی دارد که در تیم ملی می‌درخشند و در آسیا هم آقایی می‌کنند. با حضور این ستاره‌ها نباید نگران بازی‌ها باشیم.

او در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال تمام شرایط لازم برای آماده سازی تیم ملی را فراهم کند تا تیم بدون مشکل، خودش را برای بازی‌ها آماده کند. مطمئنا هرچه شرایط آماده سازی بهتر باشد، شانس موفقیت تیم ملی هم بیشتر خواهد شد. در این میان البته کمبود زمان کار را بسیار سخت کرده اما قطعا کادر فنی در همین شرایط هم بهترین برنامه را تدارک می‌بیند تا قوی ترین تیم برابر رقبا به میدان برود و در نهایت به جام‌جهانی صعود کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها