کد خبر: 500929
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۲:۴۸:۰۶
| |

هاشم صیامی،رئیس فدراسیون دوومیدانی:

حدادی تلاش خود را در المپیک خواهد کرد/فقط در دوی 100 متر جای خالی بود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی دیسک کمر دارد اما تلاش می‌کند در المپیک پرتاب خوبی داشته باشد.

حدادی تلاش خود را در المپیک خواهد کرد/فقط در دوی 100 متر جای خالی بود
کد خبر: 500929
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۲:۴۸:۰۶

اعتمادآنلاین| هاشم صیامی درباره وضعیت دوومیدانی برای کسب سهمیه المپیک، عنوان کرد: امیدوارم ورزشکاران ما نتایج خوبی بگیرند اما مدال اولویت دوم است. اولویت اول نشان دادن توانایی‌ها و ظرفیت‌های ورزشکاران به جهانیان است.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره وضعیت احسان حدادی و اینکه نباید روی مدال او حساب کرد، گفت: او با این دوره چهارمین حضورش را در المپیک تجربه خواهد کرد. در مدت 25 سالی که حدادی در آسیا و جهان افتخار کسب کرده مدتی است دچار مشکل دیسک کمر شده به همین دلیل از نظر جسمی در شرایط ایده‌آل نیست. چهارمین حضور یک رکورد است و او تلاش خواهد کرد پرتاب خوبی داشته باشد.

صیامی در پاسخ به این سوال که حسن تفتیان از رکورد خود فاصله گرفته، گفت: در مدت یکسالی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد، کرونا باعث شد شرایط تمرینی بچه‌ها ایده‌آل نباشد. هدف ما کسب مدال در بازی‌های آسیایی و توجه به ورزشکاران پایه است. ما در این مدت شرایط خوبی را برای ورزشکاران المپیکی فراهم کردیم و فدراسیون تلاش کرد پیرجهان در اردو باشد و در مسابقات مختلفی شرکت کند. با این شرایط توانستیم سهمیه را حفظ کنیم.

وی افزور: در خصوص سهمیه فصیحی هم در مسافت 100 متر جای خالی بود که با مذاکره کمیته ملی المپیک کشورمان این سهمیه برای فصیحی به دست آمد. در ماده‌های دیگر هم می‌شد سهمیه بگیریم اما زمانی که آقای فخری این موضوع را پیگیر بود فقط در 100 متر امکان کسب سهمیه وجود داشت. افرادی که می‌گفتند ما در ماده‌های دیگر هم می‌توانستیم سهمیه بگیریم در این خصوص مستندات موجود است.

صیامی ادامه داد: فدراسیون دوومیدانی الگوی اول خود را والیبال گذاشته است و مانند این فدراسیون به دنبال افتخارآفرینی و جذب اسپانسر هستیم. وزارت و کمیته واقعا به ما کمک کردند که باید از آنها تشکر کنم. این ورزش مدال‌های زیادی در المپیک دارد و از دولت آینده می‌خواهم به ورزش و همین طور دوومیدانی توجه کنند. این رشته ظرفیت مدال‌آوری دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها