سرنوشت نامعلوم ده‌ها سکنه ساختمان فروریخته در «میامی»/ تعداد کشته‌ها به 18 تن رسید

در حالی که یک هفته از حادثه فروریختن بخش‌هایی از یک ساختمان مسکونیِ 12 طبقه در شهر میامی در ایالت فلوریدا می‌گذرد اما هنوز از سرنوشت حدود 150 نفر از ساکنان این ساختمان اطلاعی در دست نیست.

سرنوشت نامعلوم ده‌ها سکنه ساختمان فروریخته در «میامی»/ تعداد کشته‌ها به 18 تن رسید
کد خبر: 500951
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۴:۲۵:۲۷

اعتمادآنلاین| مقامات ایالت فلوریدا در آمریکا اعلام کردند: تعداد قربانیان حادثه فرو ریختن این ساختمان در حومه شهر میامی در این ایالت اکنون به 18 نفر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، این ساختمان 12 طبقه در 30 کیلومتری میامی واقع است.

گزارش‌ها حاکیست در زمان وقوع حادثه بیشتر ساکنان این برج مسکونی در خواب بوده‌اند.

به گزارش یورونیوز، هنوز علت این فاجعه معلوم نیست و به گفته برخی از کارشناسان، بدلیل آب و هوای ایالت فلوریدا خصوصا طوفان های موسمی، فونداسیون ساختمانهای قدیمی تر دچار فرسایش می شود و به نظر می رسد این ساختمان با همین چالش مواجه بوده است.

این ساختمان در سال 1980 میلادی ساخته شده است. مقام های محلی پس از این حادثه تصمیم گرفته‌اند نظارت روی ساختمان های ایالتی را بیشتر مورد بازبینی قراردهند.

شبکه خبری بی بی سی نیز گزارش کرده است که دو کودک هم در بین 18 قربانی این حادثه بوده‌اند که اجساد آنها در خرابه‌های برج فروریخته فلوریدا پیدا شده است.

همچنین تیم امداد موفق شده مسیری برای مستقر شدن جرثقیل در میان خرابه‌ها پیدا کند تا به کمک آن به بخش‌های بیشتری دسترسی پیدا کند.

مقام‌های این ایالت امیدوارند که تعدادی از زیرآوارماندگان هنوز زنده باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها