رهبر انقلاب فرمودند شهر قم باید انقلابی بماند

برخی از دستگاه‌های فرهنگی قم به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‎‌کنند و از ارائه یک برنامه قابل‌اجرا ناکارآمد هستند، رهبر معظم انقلاب دغدغه‌های خود را نسبت به قم به‌طور صریح در خصوص مسائلی ازجمله عفاف و حجاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن شهر قم اعلام کردند همه دستگاه‌های قم به‌خصوص بزرگان و خانواده‌ها و صنوف قم به‌طورجدی وارد عمل شوند.

رهبر انقلاب فرمودند شهر قم باید انقلابی بماند
کد خبر: 500982
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۱ ۱۶:۳۱:۵۷

اعتمادآنلاین| امام‌جمعه قم گفت: رئیس‌جمهور منتخب در اقدامی شایسته از تمام رقیبان انتخاباتی خود دعوت کرد و از سخنان آنان بهره‌مند شد و این موضوع علاوه بر اینکه یک حرکت اسلامی و مدیریتی بود سبب خنثی‌سازی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی شد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: بی‌برنامگی و پراکنده‌کاری آفت عمر انسان است.

وی افزود: کسانی که در رشته‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند در امور پراکنده به موفقیت چشمگیری نمی‌رسند و علت آن است که هرکاری تدبیر خاص خود را می‌طلبد و اگر در همان رشته‌ای که وارد شدند هدفمند برنامه‌ریزی کنند به موفقیت می‌رسند، اما متأسفانه انسان نظم ناپذیر این فرصت‌های خدادادی خداوند را می‌سوزاند.

امام‌جمعه قم بابیان اینکه قم عش آل محمد (ص) است، بیان کرد: مساجد قم در حوزه فرهنگی می‌توانند نقش محوری داشته باشند اگر هر مسجدی با عنایت امام مسجد، نمازگزاران و بسیجی‌ها در امور مختلف ازجمله عفاف و حجاب اطرافیان و همسایگان مساجد را تحت پوشش بگیرند مسلما وضع سیمای قم بهتر از این می‌شود.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) بابیان اینکه قرارگاه 19 دی برای حفظ و حراست از حیثیت قم در خدمت همه مردم است، عنوان کرد: این کار یک عزم جدی و ملی می‌خواهد و باید همه وارد عمل شوند و در این حوزه همکاری، هماهنگی و برنامه‌ریزی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روحانیون و دانشجویان نقش مهمی در بهبود وضعیت فرهنگی شهر قم دارند، صنوف قم، جوانان و خانواده‌های قمی با امربه‌معروف و نهی از منکر بازوان خوبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان قم گفت: رئیس جمهور منتخب در اقدامی شایسته از تمام رقیبان انتخاباتی خود دعوت کرد و از سخنان آنان بهره‌مند شد و این موضوع علاوه بر اینکه یک حرکت اسلامی و مدیریتی بود سبب خنثی‌سازی توطئه دشمنان انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: 26 دستگاه متولی وضعیت فرهنگی قم هستند، برخی از دستگاه‌های فرهنگی قم به وظایف خود به‌درستی عمل نمی‎‌کنند و از ارائه یک برنامه قابل‌اجرا ناکارآمد هستند، رهبر معظم انقلاب دغدغه‌های خود را نسبت به قم به‌طور صریح در خصوص مسائلی ازجمله عفاف و حجاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن شهر قم اعلام کردند همه دستگاه‌های قم به‌خصوص بزرگان و خانواده‌ها و صنوف قم به‌طورجدی وارد عمل شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها