کد خبر: 501115
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۰۹:۵۲:۳۹
| |

قادر آشنا:

کرونا باردیگر «تئاتر» را تعطیل کرد/ توقف حداقل 2 هفته‌ای اجراها

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد با توجه به ورود شهر تهران و برخی شهرهای دیگر به شرایط قرمز کرونایی، اجراهای تئاتری تا اطلاع ثانوی متوقف می‌شوند.

کرونا باردیگر «تئاتر» را تعطیل کرد/ توقف حداقل 2 هفته‌ای اجراها
کد خبر: 501115
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۰۹:۵۲:۳۹

اعتمادآنلاین| قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به اینکه شهر تهران از روز جمعه 11 تیر بار دیگر وارد شرایط قرمز کرونایی شد، درباره وضعیت اجراهای تئاتری به گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا وقتی شهر تهران و شهرهای دیگر وارد وضعیت قرمز شد کلیه اجراهای تئاتری متوقف می‌شود.

به گزارش مهر، وی تأکید کرد: بر اساس قانون فعالیت‌های تئاتری به دلیل شرایط قرمز کرونایی تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی این تعطیلی ادامه دارد.

مدیرکل هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود درباره اینکه این تعطیلی کرونایی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تجربه نشان داده که تعطیلی‌های کرونایی حداقل 2 هفته‌ای هستند ولی اینکه تعطیلی اخیر تا چه زمانی ادامه داشته باشد بسته به شرایط کرونایی شهر تهران و دیگر شهرهایی است که وارد شرایط قرمز کرونایی شده‌اند.

پیش از این تئاتر و سینما که در گروه 3 مشاغل تعیین شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا بودند در شرایط نارنجی نیز قادر به فعالیت نبودند و وقتی از ابتدای سال با پیگیری‌های انجام شده تئاتر و سینما وارد گروه 2 مشاغل شدند تنها در شرایط قرمز فعالیت‌های این دو حوزه تعطیل می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها