کد خبر: 501313
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۵:۱۷:۱۱
| |

ادامه هیجان در یک‌چهارم نهایی یورو

امشب؛ اوکراین- انگلستان

مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا امشب با انجام دو بازی به پایان می‌رسد. بر این اساس از ساعت 20:30 به وقت تهران، جمهوری چک میزبان دانمارک خواهد بود. چک در مرحله گروهی با 4 امتیاز به دشواری بعد از انگلیس راهی مرحله بعد شد، اما آنها در دور یک‌هشتم نهایی دست به کار بزرگی زدند و هلند را 2 بر صفر شکست دادند؛ هرچند 10 نفره شدن هلند در آن مسابقه خیلی به سود چک تمام شد. دانمارک اما شرایط عجیب و دراماتیکی داشت.

امشب؛ اوکراین- انگلستان
کد خبر: 501313
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۲ ۱۵:۱۷:۱۱

اعتمادآنلاین| آنها مسابقات را تحت‌تاثیر حمله قبلی کریستین اریکسن آغاز کردند. دو شکست برابر فنلاند و بلژیک می‌رفت کار را برای دانمارک تمام کند، اما آنها در روز آخر روسیه را با چهار گل در هم کوبیدند و به مرحله بعد رسیدند. در یک‌هشتم نهایی هم دانمارک یک پیروزی چهار گله دیگر برابر ولز به دست آورد تا دنیای فوتبال را شگفت‌زده کند. آنها نباید از قرعه یک‌چهارم نهایی ناراضی باشند و این احتمال وجود دارد که با پیروزی برابر چک، بتوانند به نیمه‌نهایی یورو 2020 برسند.

به گزارش دنیای اقتصاد، این مسابقه در ورزشگاه المپیک باکو برگزار می‌شود. در دیگر بازی امشب هم از ساعت 23:30 اوکراین و انگلستان در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف هم خواهند رفت. اوکراین هم یکی دیگر از تیم‌های سوم دور گروهی بود که به شکل میلی‌متری به یک‌هشتم نهایی رسید. آنها در گروه سوم بعد از هلند و اتریش با سه امتیاز به دور بعد رسیدند. حالا هر دو تیم بهتر در آن گروه اوت شده‌اند، اما اوکراین با پیروزی در آخرین دقیقه وقت‌های اضافی برابر سوئد، جواز حضور در جمع هشت تیم برتر اروپا را به دست آورد؛ گرچه کار شاگردان شوچنکو برابر یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ انگلستان سخت است.

انگلیس اما در گروه چهارم با هفت امتیاز به مرحله بعد رسید. آنها در یک‌هشتم نهایی هم دست به کار بزرگی زدند و آلمان را با دو گل شکست دادند تا ثابت کنند به عنوان یک مدعی قهرمانی از اعتمادبه‌نفس کافی برخوردار هستند. انگلستان طبعا نباید از قرعه شکایتی داشته باشد، اما شاید سرسختی اوکراین آنها را هم به دردسر بیندازد. برندگان دو بازی امشب، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها