استیو بنن:

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی نامزد می‌شود

استیو بنن، مشاور سابق دونالد ترامپ شنبه تاکید کرد که رئیس سابقش در انتخابات ریاست جمهوری 2024 شرکت خواهد کرد، این در حالیست که خود ترامپ فعلا موضع قاطعی نداشته است.

ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی نامزد می‌شود
کد خبر: 501423
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۰۹:۳۶:۲۳

اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری 2020 از اذعان به آن امتناع کرد و درباره آینده سیاسی خود پرابهام صحبت می‌کند و حامیان و کارشناسان را به فکر فرو برده که آیا دوباره در 2024 برای رقابت کاخ سفید نامزد می‌شود یا خیر.

به گزارش ایسنا، بنن در مصاحبه با نیوزمکس گفت: دونالد ترامپ دوباره در 2024 نامزد می‌شود و قطعا هیچ تردیدی درباره آن وجود ندارد.

این اظهارات بنن پس از سوالی در رابطه با اتهامات پیش روی "سازمان ترامپ" بر سر جرایم مالیاتی در نیویورک مطرح می‌شود. او فورا گفت که این کیفرخواست‌های متعدد "توطئه" دادستان لتیتیا جیمز است تا جلوی این رئیس جمهوری سابق را بگیرد.

این استراتژیست سابق کاخ سفید گفت: اینها همه توطئه دادستان جیمز است چون آنها نتوانستند در هیچکدام از استیضاح‌ها علیه ترامپ خدشه‌ای وارد کنند. آنها مجبور شدند تا این اتهامات را به منظور متوقف کردن او مطرح کنند. آنها نمی‌توانند جلوی او را بگیرند.

بنن حمله خود به روند حقوقی نیویورک را ادامه داد و گفت: این کارها تنها باعث می‌شود تا جنبش "ماگا" (جنبش "آمریکا را مجددا با عظمت کنیم" حامی ترامپ) مصمم‌تر شود. پیگرد سازمان ترامپ چیزی است که در یک کشور جهان سومی رخ می‌دهد. این کاری است که حزب کمونیست چین با مردم، زمانی که قدرت ندارند، انجام می‌دهد.

در شرایطی که باید منتظر بود و تحرکات سیاسی بعدی ترامپ را دید، "الن ویسلبرگ" مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ به دنبال این تحقیق مالیاتی با 15 فقره جرم مواجه شده است که آنها را رد می‌کند. پس از صدور این کیفرخواست، ترامپ این فرایند حقوقی را "شکار موهومات سیاسی" نامید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها