کد خبر: 501515
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۳:۲۷:۴۴
| |

امیدوارم خدا صدای ما را بشنود

«آقای دکتر، تنها نیستی! سوای دوستان نزدیکت که من هم یکی از آنها هستم و برایم افتخارآمیز است، همه مردم ایران دعاگوی شما و خواستار سلامتی از درگاه احدیت هستند ... امیدوارم خداوند بزرگ صدای ما را بشنود و به ندای قلبی ما پاسخ بدهد.»

امیدوارم خدا صدای ما را بشنود
کد خبر: 501515
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۳:۲۷:۴۴

اعتمادآنلاین| امیر حاج‌رضایی، کارشناس فوتبال، در یادداشتی نوشت: «می‌خواهم چند کلامی درباره دوست عزیزم و همکارم گرامی‌ام حمیدرضا صدر بنویسیم.

به گزارش خبرآنلاین، بدون تردید او از چهره‌های درخشان فرهنگی کشور ماست؛ فرهیخته و اندیشمند. نیازی نیست که حوزه توانمندی او را توصیف کنم. تمام علاقمندان به فوتبال بر سلطه ایشان بر جهان فوتبال و ارتباط او با فوتبال مدرن آگاهی دارند. دریغ و درد که فرسنگ‌ها دور از وطن، با یک بیماری سهمگین در حال مبارزه است. خبر بیماری ایشان قلبم را به درد آورد. نزدیکی ما به هم بسیار زیاد بود. هر دو یک وجه مشترک داشتیم که به آن عشق می ورزیدیم. آن هم فوتبال بود. ساعت‌ها راجع به فوتبال با هم صحبت می‌کردیم؛ چیزی که پیوند عاطفی ما را به هم گره زد. حالا این مرد نازنین در رنجی بزرگ گرفتار است. باید بگویم که آقای دکتر، تنها نیستی! سوای دوستان نزدیکت که من هم یکی از آنها هستم و برایم افتخارآمیز است، همه مردم ایران دعاگوی شما و خواستار سلامتی از درگاه احدیت هستند.

آقای صدر به فوتبال ایران خدماتی تاریخ‌ساز ارائه داد و کتاب‌هایی که نوشتند در ارتقا سطح فرهنگی جامعه ما نقش شگرفی داشت. اطلاعاتی که از طریق کلام به مخاطبان منتقل کردند، در نوع خود اگر نگوییم بی‌نظیر، کم‌نظیر بود. ادبیات خاص ایشان، شوریدگی‌اش در هنگام تفسیر یک مسابقه و عشقی که به فوتبال داشت و عشقی که به مردم داشت، راز ماندگاری‌اش بود.

از صمیم قلب برای او آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم خداوند بزرگ صدای ما را بشنود و به ندای قلبی ما پاسخ بدهد. من در انتظار خبرهای خوب می‌مانم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها