حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا:

سه قوه در دستان افرادی است که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند / وقتی اصلاحات سر کار قرار دارد حتی نقد کردن را هم محکوم می‌کنند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: هر سه قوه در دستان افرادی است که نیروهای انقلاب و معتقد به خط امام و انقلاب و نیروهایی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند نه رسیدن به مطالبات گروهی و جناحی خود.

سه قوه در دستان افرادی است که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند / وقتی اصلاحات سر کار قرار دارد حتی نقد کردن را هم محکوم می‌کنند
کد خبر: 501519
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۳:۳۳:۱۶

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه گمان شود الان هر سه قوا در دستان جریان اصولگرا قرار گرفته یک اشتباه محاسباتی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا درباره وضعیت فعلی جریان اصولگرا گفت: اینکه گمان شود الان هر سه قوا در دستان جریان اصولگرایی قرار گرفته یک اشتباه محاسباتی است.

او ادامه داد: در حال حاضر هم آقای رئیسی و هم آقای قالیباف گفته اند که متعلق به جریان اصولگرا نبوده و به صورت مستقل وارد میدان شده اند و هم اینکه قوه قضائیه هنوز اعلام نکرده است که آقای اژه ای اصولگراست یا غیر اصولگرا؛ بنابراین اینکه یه تابلو بسازیم و بگوییم که الان هر سه قوا در دستان اصولگرایان است یک آدرس اشتباه است و شاید هم رقبای اصولگرایی در پی ایجاد این تصور هستند تا بتوانند به این وسیله نوعی انحصار گرایی را در مسائل اجرایی به اذهان مردم تزریق کنند.

کنعانی مقدم تاکید کرد: هر سه قوه در دستان افرادی است که نیروهای انقلاب و معتقد به خط امام و انقلاب و نیروهایی هستند که دغدغه حل مشکلات مردم را دارند نه رسیدن به مطالبات گروهی و جناحی خود و این خطا توطئه ای است که در حال شکل گرفتن است تا بگویند که همه قوا در دست یک جریان خاص بوده و بعد هم بگویند که انحصار طلبی در کشور ایجاد شده است.

وی درباره وظیفه جریان اصولگرا بیان کرد: وظیفه اصولگرایان این است که با همه توان از موفقیت دولت، قوه قضائیه و قوه مقننه حمایت کنند؛ آنها معتقدند که باید مشکلات مردم حل شود که این امر هم قطعا بدون انسجام و هم‌گرایی شکل نخواهد گرفت.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: متاسفانه این شیوه اصلاح طلبان است که وقتی خودشان بر سر کار هستند حتی نقد را هم محکوم می‌کنند، مطالبه گری نداشته و عمدتا در مسیر تایید جریان خود حرکت می‌کنند؛ اما به محض اینکه قدرت در دستان طیف مقابلشان قرار می‌گیرد شروع به اپوزوسیون گرایی کرده و مطالبه گرایی و نقد را دنبال می کنند و در ذهنشان به در کردن رقیب را می پرورانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها