کد خبر: 501529
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۳:۴۷:۱۷
| |

شمار قربانیان سقوط هواپیمای فیلیپینی به 29 تن افزایش یافت

تعداد کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای نظامی فیلیپین در جنوب این کشور به 29 تن رسید و همچنان 17 نفر مفقود هستند و 50 نفر به بیمارستان منتقل شده‌اند.

شمار قربانیان سقوط هواپیمای فیلیپینی به 29 تن افزایش یافت
کد خبر: 501529
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۳:۴۷:۱۷

اعتمادآنلاین| ژنرال «ویلیام گونزالس» فرمانده نظامی فیلیپین اعلام کرد تعداد کشته‌شدگان سانحه سقوط هواپیمای نظامی این کشور به 29 تن افزایش یافت.

به گزارش فارس، وی افزود 17 نفر همچنان مفقود هستند و 50 نفر در بیمارستان بستری شده‌اند.

این آمار که مجموع آن‌ها 96 نفر می‌شود در حالی است که پیشتر رسانه‌ها آمار سرنشینان این هواپیما را ابتدا 85 نفر و بعد 92 نفر اعلام کرده بودند.

این مقام نظامی فیلیپین ضمن اعلام آمار، امروز را روز غم‌انگیزی توصیف کرد اما گفت که باید امیدوار ماند.

ساعاتی پیش رسانه‌ها از سقوط یک هواپیما از نوع «سی130» متعلق به نیروی هوایی فیلیپین حدود ساعت 11 و 30 دقیقه قبل از ظهر امروز (به وقت محلی، 8 صبح به وقت تهران) در استان «سولو» در جنوب این کشور خبر دادند.

طبق گزارش‌ها، این حادثه زمانی رخ داد که هواپیمای نظامی چهار موتوره توربوپراپ سعی داشت در جزیره «جولو» در استان سولو به زمین بنشیند.

«سریلیتو سوبژانا» فرمانده فیلیپینی اعلام کرده بود امدادگران موفق شده‌اند 40 نفر از سرنشینان را از لاشه در حال سوختن هواپیمای سی130 نجات دهند و عملیات امداد برای نجات سایر افرادی که سوار این هواپیما بودند، ادامه دارد.

در ماه ژوئن هم یک فروند بالگرد «S-70i بلک هاوک» نیروی هوایی فیلیپین در حین پرواز آموزشی در شمال مانیل سقوط کرد. در نتیجه این سانحه، همه شش سرنشین کشته شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها