کد خبر: 501542
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۱۶:۴۹
| |

اسماعیل گودرزی ، معاون حقوقی تراکتور:

احکام برخی پرونده‌ها نهایی و از دست ما خارج شده است/ باشگاه باید با طلبکاران توافق کند

معاون حقوقی باشگاه تراکتور اعلام کرد، با توجه به آرای صادره قطعی، این باشگاه با طلبکارانش توافق خواهد کرد تا مشکلی پیش نیاید.

احکام برخی پرونده‌ها نهایی و از دست ما خارج شده است/ باشگاه باید با طلبکاران توافق کند
کد خبر: 501542
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ ۱۴:۱۶:۴۹

اعتمادآنلاین| اسماعیل گودرزی درباره آخرین وضعیت پرونده‌های بین‌المللی باشگاه تراکتور و اینکه آیا رأی دادگاه CAS در پرونده کوین فروچونه صادر شده است یا خیر، اظهار داشت: خیر، فعلاً در مورد فورچونه ابلاغی به ما نشده است. سایر پرونده‌ها را هم در حال بررسی هستیم تا ارکان تصمیم‌گیرنده باشگاه با طلبکاران توافق کنند.

به گزارش تسنیم،وی راجع به وضعیت مطالبات کنستانت، استوکس و اروین که احکام آن از سوی دادگاه CAS صادر شده است، گفت: طبیعتاً با توجه به آرای صادره قطعی، باشگاه توافقات را انجام خواهد داد که مشکلی پیش نیاید. اکنون این پرونده‌ها به رأی نهایی رسیده و از حیطه مسئولیت معاونت حقوقی خارج شده است. من هم از اقداماتی که برای پرداخت مطالبات و اجرای آرا صورت گرفته بی‌خبر هستم، ولی قطعاً کارهایی در حال انجام است.

معاون حقوقی باشگاه تراکتور در ادامه در مورد پرونده‌های داخلی این باشگاه و مطالبات منصوریان و دستیارانش عنوان کرد:‌ تمام این پرونده‌ها برای زمانی است که من در باشگاه نبودم، اما در حال کمک هستیم تا مشکلات برطرف شود و باشگاه نفسی بکشد. طبیعتاً کمیته انضباطی فدراسیون هم برای پرونده‌های داخلی تا زمانی که مطالبات پرداخت نشود، زمان تعیین می‌کند. الان این پرونده‌ها در اختیار بخش اجرایی باشگاه است که باید توافقات را انجام دهند و از حوزه معاونت حقوقی خارج است.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت عباس چمنیان از باشگاه تراکتور نیز گفت: چمنیان هم بابت عدم پرداخت مطالباتش شکایت کرده است و هنوز زمان رسیدگی به این پرونده در کمیته وضعیت مشخص نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها