کد خبر: 501711
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۱:۰۶:۲۳
| |

محمدصادق جوادی حصار، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

دولتی ملی تشکیل شود که در قید و بند تعهدات جریانی نماند / منافع ملی را نباید فدای رفتارهای حزبی و جریانی کرد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصل رفتار بسیار خوب و پسندیده است؛ به خصوص اینکه در ادامه از همه ظرفیت‌های ملی و میهنی فارغ از وابستگی‌های جناحی استفاده و دولتی کاملا ملی تشکیل شود که در قید و بند تعهدات جریانی نماند.

دولتی ملی تشکیل شود که در قید و بند تعهدات جریانی نماند / منافع ملی را نباید فدای رفتارهای حزبی و جریانی کرد
کد خبر: 501711
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۱:۰۶:۲۳

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضع فعلی جریان خود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به دعوت سید ابراهیم رئیسی از احزاب اصلاح طلب برای همکاری با دولت گفت: اصل رفتار بسیار خوب و پسندیده است؛ به خصوص اینکه در ادامه از همه ظرفیت‌های ملی و میهنی فارغ از وابستگی‌های جناحی استفاده و دولتی کاملا ملی تشکیل شود که در قید و بند تعهدات جریانی نماند.

او ادامه داد: معتقدم که تشکیل چنین دولتی در این وضع کشور بسیار لازم است و اگر واقعا بتوانند این راهبرد را پیاده کنند یک نقطه عطفی در مدیریت کشور خواهد بود. در دوران‌ گذشته شاهد بودیم که هر فردی بر سر کار می‌آمد افراد نزدیک به جریان خود را بر سر کار می‌آورد و از سایر جریانات کم‌تر استفاده می‌شد؛ از همین رو نیز معتقدم که در صورت تشکیل یک دولت فراجناحی اقدامی نو و موثر رقم خواهد خورد.

جوادی حصار درباره حضور اصولگرایان در قوای مختلف بیان کرد: ظاهر امر این است که همه قوا در دست اصولگرایان است، در حال حاضر رئیس مجلس و بیشتر نمایندگان در مجلس اصولگرا هستند و این موضوعی است که خودشان هم تایید می‌کنند؛ اما منافع ملی را نباید فدای رفتارهای حزبی و جریانی کرد. در قوه مجریه هم که اهم قواست اگر بتوان رویکرد جریانی را از بین برد و از همه جریان ها استفاده کرد می‌توان امیدوار بود که این جریانات حاشیه‌ای کمرنگ شوند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره وضع فعلی جریان متبوع خود بیان کرد: اکنون اصلاح طلبان به سمت تشکیل یک اتاق فکر رفته‌اند و درصدند تا به آسیب شناسی رفتارها و تحقق مطالبات اصلاح طلبان بپردازند تا بتوانند به اهداف اصلاح طلبانه خود رسیده و یا اهداف خود را باز تعریف کنند. معتقدم که اصلاح طلبان نباید به سرعت تصمیم بگیرند، بلکه باید مطالعه کند و دست کم تا شش ماه آینده تصمیم خاصی را اتخاذ نکنند و به ترسیم چشم انداز آینده بپردازند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها