کد خبر: 501837
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۵:۳۱:۲۹
| |

روزنامه صهیونیستی هاآرتص:

صهیونیست‌ها توانایی تاثیرگذاری بر روند مذاکرات برجامی را ندارند

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اذعان کرد که مقامات این رژیم به این نتیجه رسیدند که هیچ توانایی برای اثرگذاری بر مذاکرات هسته‌ای در حال برگزاری در «وین»، پایتخت اتریش ندارند.

صهیونیست‌ها توانایی تاثیرگذاری بر روند مذاکرات برجامی را ندارند
کد خبر: 501837
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۱۵:۳۱:۲۹

اعتمادآنلاین| روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از یک مقام بلندپایه رژیم تل‌آویو اذعان کرد صهیونیست‌ها توانایی تاثیرگذاری بر روند مذاکرات برجامی را ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» اذعان کرد رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که توانایی تاثیرگذاری بر روند مذاکرات درباره احیای برجام را ندارد.

این روزنامه به نقل از یک مقام امنیتی بلندپایه رژیم صهیونیستی نوشت: «اسرائیل دیگر نمی‌تواند بر محتوا و روح توافق هسته‌ای تاثیر بگذارد و قدرت‌های بزرگ از جمله آمریکا برای احیا کردن آن تلاش می‌کنند.»

به گفته این مقام امنیتی ناشناس، رژیم صهیونیستی با آمریکا، روسیه و دیگر کشور‌های بزرگ تماس‌هایی برقرار کرده است و بعد از این تماس‌ها، مقامات این رژیم به این نتیجه رسیدند که هیچ توانایی برای اثرگذاری بر مذاکرات هسته‌ای در حال برگزاری در «وین»، پایتخت اتریش ندارند.

روز گذشته، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در جلسه ویژه‌ای در خصوص تحولات مذاکرات هسته‌ای در وین با مشارکت وزاری جنگ، امور خارجه و مسئولین نظامی این رژیم برگزار کرد و درست پس از آن «بنی گانتس»، وزیر جنگ این رژیم در گزافه‌گویی ضد ایران گفت: «اسرائیل مصمم است از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای جلوگیری کند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی گانتس در ادامه حرف‌هایش ادعا کرد این رژیم با ایران در درگیری است و باید بتواند از خودش «دفاع» کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها