مردم نگران نان و برق؛ مجلس در فکر قطع اینترنت

بهتر است مجلس حالا که دولت جدید و هم‌فکر او به قدرت رسیده است به جای طرح‌های این چنینی که می‌شود در زمان بهتری به آن رسید و نظرات مردم را هم جویا شد به فکر معیشت مردم باشند.

مردم نگران نان و برق؛ مجلس در فکر قطع اینترنت
کد خبر: 501869
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس یازدهم به دنبال طرحی برای محدود کردن شبکه‌های اجتماعی در ایران هستند. علی عسگری رئیس صداوسیما هم چندی پیش گفت:« نهضتی در جهان در مقابل اینترنت آمریکایی در حال شکل گیری است. در چین این اتفاق افتاده، روسیه در حال شکل دادن به اینترنت روسی است حتی اروپایی ها هم اینترنت آمریکایی را بر نمی تابند. ایران در حال برنامه ریزی است برای اینکه شبیه قدرت های بزرگ، اینترنت خودش را داشته باشد.»

به گزارش عصر ایران، بهتر است مجلس حالا که دولت جدید و هم‌فکر او به قدرت رسیده است به جای طرح‌های این چنینی که می‌شود در زمان بهتری به آن رسید و نظرات مردم را هم جویا شد به فکر معیشت مردم باشند.

الان دغدغه مردم نان است. شک نکنید اگر چنین طرحی در مجلس قبل که اصلاح طلبان و اعتدالیون در آن حضور داشتند صورت می‌گیرد، همین دوستانی که الان نماینده هستند فریاد سر می‌دادند که مردم نان ندارند و اینها به فکر اینترنت هستند. امیدوارم نمایندگان مجلس این روزها یار شاطر باشند نه بار خاطر و ذهن جامعه را بیش از این درگیر مشکلات عدیده نکنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها