کد خبر: 501946
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۳۱:۱۸
| |

پنتاگون:

اجرای رزمایش برای حفظ امنیت شهروندان آمریکا و کره جنوبی است

سخنگوی پنتاگون با تاکید بر عدم تغییر در زمان برگزاری رزمایش با کره جنوبی، گفت حفظ آمادگی نظامی اولویت اصلی وزیر دفاع آمریکا است.

اجرای رزمایش برای حفظ امنیت شهروندان آمریکا و کره جنوبی است
کد خبر: 501946
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۰۸:۳۱:۱۸

اعتمادآنلاین| وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که هیچ تغییری در تمرین نظامی مشترک با کره جنوبی که در ماه آگوست برنامه ریزی شده، ایجاد نشده است.

به گزارش فارس به نوشته روزنامه «هانکیوره» چاپ کره جنوبی «جان سوپل» سخنگوی پنتاگون گفت: «هیچ تغییری در برنامه آموزشی برنامه ریزی شده ما ایجاد نشده است. حفظ آمادگی نظامی اولویت اصلی "لوید آستین" وزیر دفاع است. رویدادهای آموزش نظامی ترکیبی ما یک روش اصلی برای اطمینان از آمادگی متحدان ماست. این برنامه‌های آموزشی ماهیتی غیر تحریک آمیز، دفاعی و با هدف حفظ امنیت آمریکایی‌ها و مردم کره جنوبی است.»

این در حالی است که پنجشنبه گذشته 76 قانونگذار از حزب حاکم دموکرات و عدالت کره جنوبی در بیانیه‌ای گفتند: «در حال حاضر برای کره جنوبی و ایالات متحده بسیار مهم است که یک رویکرد پیشگیرانه داشته باشند تا کره شمالی را به میز مذاکره بکشند.»

نمایندگان مجلس کره جنوبی گفتند: «تمرینات مشترک نظامی کره جنوبی و ایالات متحده باید مورد تامل قرار گیرد زیرا آنها همچنان به عنوان مانعی برای روابط کره شمالی با کره جنوبی و ایالات متحده عمل می‌کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها