«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| آلزایمر باعث خواستگاری مجدد مرد از همسرش شد

برای مرد 53 ساله آمریکایی که از 3 سال پیش دچار آلزایمر شده، زندگی به شکل یک کمدی سیاه رقم خورده و او نه تنها ازدواجش با لیزا را فراموش کرد بلکه مجددا به وی علاقه‌مند شده و از وی خواستگاری کرد.

دور دنیا| آلزایمر باعث خواستگاری مجدد مرد از همسرش شد
کد خبر: 501999
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با وجود آن که پزشکان معتقدند حتی بیماران آلزایمری هم رخدادهایی بزرگی همچون روز ازدواج خود را فراموش نمی‌کنند، اما ظاهرا پیتر مارشال از این امر مستثنی بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، «سی بی اس نیوز» در گزارشی خبر داد، برای مرد 53 ساله آمریکایی که از 3 سال پیش دچار آلزایمر شده، زندگی به شکل یک کمدی سیاه رقم خورده و او نه تنها ازدواجش با لیزا را فراموش کرد بلکه مجددا به وی علاقه‌مند شده و از وی خواستگاری کرد.

به گفته اطرافیان این پیرمرد، پیتر نه تنها تاریخ ازدواج بلکه ازدواجش را فراموش کرد اما این امر باعث نشد تا به لیزا که با وی در یک خانه سالمندان زندگی می‌کند، علاقه‌مند نشده و از وی که حتی نام او را هم فراموش کرده، درخواست ازدواج نکند.

به گفته لیزا کار به جایی رسید که وقتی تصاویر یک جشن عروسی از تلویزیون پخش شد پیتر به این مراسم اشاره کرد و به من گفت چرا ما چنین کاری نکنیم، من با تعجب پرسیدم، چکار کنیم؟ او هم پاسخ داد بیا با هم ازدواج کنیم!

لیزا با افتخار به روز خواستگاری مجدد شوهرش از خود اشاره می‌کند و می‌گوید او دوباره عاشق من شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها