کد خبر: 502032
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۶:۵۲
| |

رسالت دولت آینده ساماندهی معیشت مردم است/5 ویژگی مدیران دولت سیزدهم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پاکدستی ، فساد ستیزی، مردم داری وبرخورداری از روحیه انقلابی و جهادی ویژگی عمده مدیران آینده است.

رسالت دولت آینده ساماندهی معیشت مردم است/5 ویژگی مدیران دولت سیزدهم
کد خبر: 502032
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۶:۵۲

اعتمادآنلاین| علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات سوء در موردروند همگرایی مجلس و دولت آینده، گفت: مجلس و دولت آینده هدفی جز خدمت رسانی و تو سعه هدفمند کشور ندارند از این رو همسویی مسئولان قوای حاکمیتی پسندیده است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: تعامل ،همگرایی و همسویی قوای کشور در سایه قانون است و از این منظر خیرات و برکات زیادی برای کشور دارد، البته یکدست شدن قوای مجریه و مقننه نافی بعد نظارتی مجلس نیست.

نماینده بابل با تاکید بر عزم دولت سیزدهم برای خدمت رسانی، اضافه کرد: تقویت بعد نظارتی مجلس موجب سرعت بخشیدن روند امور و تسریع در حل مشکلات کشور می شود.

کریمی فیروزجایی اصل استقلال قوا در کشور را امری اصولی دانست و افزود: مجلس بعنوان مهمترین رکن مردمی در اداره کشور بر سایر قوا و مسائل نظارت عالیه دارد.

وی با اشاره به انباشت مشکلات اقتصادی ،فرهنگی و دیوانی در کشور گفت: رسالت مهم دولت آینده ساماندهی معیشت ،اقتصاد و مشکلات ساختاری حوزه فرهنگ است.

نماینده بابل در مجلس در تبیین شرایط دشوار فعلی، اظهارداشت: دولت تدبیر و امید با تورم بیش از 40 درصدی و بدهی های انبوه دولت را تحویل می دهد که از این نظر جای نگرانی دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اوضاع نابسامان کرونا را در تشدید مشکلات اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم ،کنترل و ریشه کنی کرونا با اقدام ملی برای واکسیناسیون در اولویت برنامه های دولت جدید قرار دارد .

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس با تاکید بر ضرورت مشارکت فعال مردم در اداره کشور عنوان کرد: در اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب نقش و حضور جوانان در دولت آینده پر رنگ خواهد شد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: پاکدستی ، فساد ستیزی، مردم داری وبرخورداری از روحیه انقلابی و جهادی ویژگی عمده مدیران آینده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها