مصوبه شورای نظارت: صداوسیما با هنرمندان هنجارشکن در فضای مجازی همکاری نکند

تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند.

مصوبه شورای نظارت: صداوسیما با هنرمندان هنجارشکن در فضای مجازی همکاری نکند
کد خبر: 502045
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌‌ صدا و سیما موظف شد تا با هنرمندانی که شئونات اخلاقی و رسانه‌ای را در شبکه‌های اجتماعی رعایت نمی‌کنند قطع همکاری نماید.

به گزارش کیهان، پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در اطلاعیه‌ای درباره قطع همکاری با هنرمندان هنجارشکن آورده است:

بر اساس مصوبه اخیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با عنایت به حضور کارمندان و هنرمندان متعهد و پاک‌سیرت در رسانه ملی، متاسفانه تعداد قلیلی از هنرمندان با حضور هنجارشکنانه خود در این شبکه‌ها و با انتشار تصاویر نامناسبی از خود، شئونات اخلاقی و ضوابط سازمانی را رعایت ننموده‌اند و موجبات دلخوری خیل عظیم هنرمندان متعهد و اهالی فرهنگ و هنر را فراهم آورده‌اند. از این رو و بر اساس این مصوبه، سازمان صدا و سیما موظف شد تا با هنرمندانی که در این شبکه‌ها خلاف شئونات حاضر شده‌اند قطع همکاری نماید.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما استفاده و حضور در شبکه‌های اجتماعی را فرصت تعامل هرچه بهتر هنرمندان با مردم و مخاطبان دانسته و صرفاً حضور نامناسب و انتشار تصاویری را که باعث نادیده انگاشته شدن ارزش‌ها می‌شود خلاف ضوابط و مقررات می‌داند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها