محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

وضعیت امنیتی مرزها اطمینان‌بخش است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به فضل الهی وضعیت امنیتی مرزها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان‌بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش موثر، کارآمد و نتیجه‌بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای عهده دار مأموریت امنیت مرزی است.

وضعیت امنیتی مرزها اطمینان‌بخش است
کد خبر: 502075
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۱:۱۸:۴۴

اعتمادآنلاین| رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به فضل الهی وضعیت امنیتی مرزها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان بخشی برخوردار است.


به گزارش مهر، نشست فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی سپاه، با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد این نیرو برگزار شد.

در این نشست که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و نیز فرماندهان قرارگاه‌های تابعه این نیرو، در گزارش‌هایی جداگانه، وضعیت آمادگی‌های دفاعی و نظامی در جغرافیای ماموریتی را تشریح کردند.

ارزیابی و بررسی تحرکات و رویدادهای امنیتی، تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف امنیتی، دفاعی و نظامی در تامین امنیت پایدار و تعمیق اشراف اطلاعاتی بر تحرکات در مناطق پیرامون کشور از دیگر بخش‌های این نشست با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بود.

سرلشکر باقری در این نشست با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت پایدار در مناطق ماموریتی مرزی به ویژه در شمال غرب و جنوب شرق کشور، گفت: به رغم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در توسعه تهدید در مناطق مرزی و پیرامونی کشور عزیزمان که برای جبران شکست‌های زنجیره‌ای خود در منطقه دنبال می‌شود، به فضل الهی وضعیت امنیتی مرزها در همه شاخص‌ها از رشد مثبت و اطمینان بخشی برخوردار است و این نشانگر تلاش موثر، کارآمد و نتیجه بخش نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای عهده دار مأموریت امنیت مرزی است.

وی با تحسین اقدام و همت بالای سرلشکر حسین سلامی در دوره جدید فرماندهی سپاه برای ارتقای توان و آمادگی‌های یکان‌های مردم پایه نیروی زمینی سپاه و تاکید بر دستاوردهای راهبرد امنیت مردم محور، به تاثیرگذاری مشارکت و نقش آفرینی مردم بومی در امنیت مناطق مرزی اشاره کرد و گفت: اقدامات مردم یاری و حمایت از اقشار محروم و کم برخوردار و بهره گیری از ظرفیت‌های گوناگون عمرانی و خدماتی نیروهای مسلح در کمک به دولت و محرومیت زدایی، راهبردی است که تجلی و تاثیر آن در جغرافیای ماموریتی نیروی زمینی سپاه به خوبی نمایان و آشکار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها