افشای بزرگ اسپورت:

بارسلونا خواهان فروش گریژمان برای تمدید مسی

اسپورت کاتالونیا صبح امروز از علاقه باشگاه بارسلونا به فروش ستاره فرانسوی خود پرده برداشت.

بارسلونا خواهان فروش گریژمان برای تمدید مسی
کد خبر: 502123
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۵ ۱۲:۲۶:۲۹

اعتمادآنلاین| موضوع اقتصادی باشگاه بارسلونا اکنون به مهمترین لحظه خود رسیده است.بدهی‌ها سر به فلک کشیده و این باشگاه حتی نمی تواند برای خریدهای تازه واردش مجوز بازی بگیرد.

به گزارش فارس،اسپورت نوشت که به دلیل مشکلات مالی در اردوی بارسلونا، این باشگاه قصد دارد تا ستاره فرانسوی خود را به فروش رساند. گریژمان که 2 سال گذشته با رقم 120 میلیون یورو از اتلتیکو راهی بارسا شد، هیچ وقت نتوانست به عنصر اصلی تیم بدل شود و حالا در لیست فروش قرار گرفته است.

رسانه نزدیک به بارسا نوشت که با آمدن آگوئرو و ممفیس دپای، حضور گریژمان در ترکیب اصلی نیز در هاله‌ای از ابهام است و اصلا ممکن است این بازیکن نتواند در ترکیب بارسلونا حاضر شود. به همین دلیل باشگاه قصد دارد تا این بازیکن را به فروش رساند تا بتواند مشکلات مالی خود را نیز رفع کند.

باشگاه آبی‌اناری در این تابستان چوب حراج به بازیکنانش زده و می‌خواهد هر طور شده - چه قرضی چه دائمی - بازیکنانی مثل کوتینیو، دمبله، اومتیتی و پیانیچ را به تیمی دیگر واگذار کند. بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی و ثبت مجوز خریدهای تازه واردش باید میلیون‌ها یورو از دستمزد بازیکنانش را پایین آورد.

اسپورت نوشت که فروش گریژمان به دلیل تمدید قرارداد مسی خواهد بود. بارسلونا برای تمدید با فوق ستاره خود نیازمند برطرف شدن مشکل مالی است و تنها راه حل این بوده که ستاره فرانسوی با رقم فراوان به فروش رسد.

البته این بازیکن اکنون مشتری دست به نقدی ندارد و باید دید چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. گریژمان در اتلتیکو و تیم ملی فرانسه درخشان بازی کرد ولی در بارسلونا به یک بازیکن معمولی بدل شد و اصلا نتوانست توانایی های خود را به نمایش گذارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها